اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس:

جریان فتنه و انحرافی برای مجلس نهم برنامه دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز برای مقابله با معاندان نظام اسلامی باید در جبهه اصولگرایی وحدت و انسجام داشته باشد.

جریان فتنه و انحرافی برای مجلس نهم برنامه دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا زاکانی در نشست سیاسی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد طی سخنانی بر ضرورت وحدت و انسجام اصولگرایان در انتخابات مجلس تأکید کرد و اظهار داشت: شرایط آینده کشور و انتخابات بسیار حساس است و رقبای سرسخت ما در این انتخابات نیروهای وابسته به جریان‌های غربی، فتنه و انحرافی هستند.
وی خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف در طیف اصولگرایی با هم تفاوت‌هایی دارند، اما این تفاوت‌ها باید تحرک و پویایی جامعه را به دنبال داشته و نباید به اختلافات و درگیری و تشتت منجر شود و همه باید در انتخابات آینده وحدت و انسجام داشته باشیم و حتی اگر لازم باشد در موارد اختلافی البته در بعد روش‌ها و راهکارها، اغماض کرده و کوتاه بیاییم.
نماینده مجلس شورای اسلامی محدود کردن جریان فتنه به افراد معدودی که همگان آنها را به نام سران فتنه می‌شناسند، اشتباه دانست و گفت: جریان فتنه بسیار پیچیده و خطرناک بوده و از سوی نظام سلطه برای ضربه زدن به کشورمان و براندازی نظام اسلامی طراحی شده است.
وی همچنین تصریح کرد: جریان فتنه برای حضور در انتخابات آینده مجلس به ویژه در مراکز استان‌ها برنامه ریزی کرده و می‌خواهد با پول و قدرت تعدادی از کرسی‌های مجلس را در اختیار داشته باشد که برای این کار حوزه‌های تک نماینده را هدف‌گذاری کرده است.
زاکانی در ادامه افزود: جریان انحرافی نیز که در ظاهر با فتنه گران متفاوت بوده اما در بسیاری از سطوح با یکدیگر تشابه زیادی دارند، برای حضور موثر در انتخابات آینده مجلس برنامه‌ریزی کرده و به دنبال راهیابی نیروهای خود در مجلس شورای اسلامی است.
وی تأکید کرد: جریان فتنه و جریان انحرافی هر دو از ریزش‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند و کسانی که در برابر این دو گروه سکوت اختیار کرده‌اند، در این آزمون مردود شده و بی تردید با جریان ارزشی اصولگرایی مشکل دارند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما باید قدردان انقلاب و پاسدار ارزش‌ها باشیم، خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با معاندان نظام اسلامی باید در جبهه اصولگرایی وحدت و انسجام داشته باشیم و با جمع‌بندی کارهای خوب و بد دیگران در مورد آنها قضاوت کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه و رویکرد جبهه اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی، حمایت از دولت خدمتگزار بوده و برخی مخالفت‌های انجام شده برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و متضرر شدن نظام اسلامی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول