اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حرب مؤتلفه خراسان:

تمام طیف‌های اصول‌گرایی در اصول اشتراک دارند

خبرگزاری فارس: قائم مقام مؤتلفه خراسان گفت: تمام طیف‌های اصول‌گرایان در اصول و مبانی اشتراک نظر قطعی دارند.

تمام طیف‌های اصول‌گرایی در اصول اشتراک دارند
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای گروه‌ها و طیف‌های اصول‌گرایی فعال در کشور، رسیدن به وفاق و یک لیست واحد در ظاهر با دشواری‌هایی همراه است.
وی افزود: اما هماهنگی این طیف‌ها با یکدیگر به دلیل اشتراک نظر در مباحث اساسی و اصولی ممکن و در حال انجام است.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان ادامه داد: بسیار امیدواریم که با توجه به اشتراکاتی که ما بین آنها وجود دارد و همچنین همکاری و وفاق تمامی گروه‌ها، در رایزنی‌های بزرگان این جناح، هرچه سریع‌تر به یک انسجام کامل و لیست واحد دست پیدا کنیم.
قاسمی که شرایط کنونی منطقه را شرایط خاصی عنوان نمود، گفت: در این شرایط ویژه، نگاه مردم منطقه به ویژه خاورمیانه به ایران است.
وی افزود: با توجه به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران و نظام و همچنین به‌وجود آمدن موج بیداری اسلامی در منطقه که نشأت گرفته از جریان انقلاب اسلامی ایران است، مردم منطقه شعارها و ارزش‌های ایران را پذیرفته و وارد مسیر بیداری شده‌اند.
قائم مقام حزب مؤتلفه خراسان ادامه داد: مردم منطقه تفکرات و شعارهای انقلاب ایران را پذیرفته‌اند و بر همین اساس حاکمان آنها نیز ناگزیر باید با مردم خود همراه شوند و در این بین برگ برنده و سرمایه اصلی در دست ماست.
قاسمی افزود: در چنین شرایطی، دیپلماسی ایران باید بیش از این آماده اثرگذاری و ایفای نقش در صحنه بین‌الملل باشد. اما در حال حاضر دیپلماسی که سیاست خارجی ایارن در پیش گرفته است در شأن شعارهای انقلابی ما نیست.
وی ادامه داد: امیدواریم سیاست خارجی ایران بتواند از این ظرفیت‌های موجود در جهت حمایت از مردم منطقه و حضور بیشتر در مسیر صلح منطقه استفاده کند و نقش پررنگ‌تری در این راستا ایفا کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول