اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی:

تعدد گروه‌های اصولگرایی اختلاف سلیقه را زیاد میکند

خبرگزاری فارس: سخنگوی حزب اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی گفت: وجود گروه‌های اصولگرایی متعدد در جریان رسیدن به وحدت، سبب ایجاد اختلاف سلیقه در بین این گروه‌ها می‌شود.

تعدد گروه‌های اصولگرایی اختلاف سلیقه را زیاد میکند
حسین نعیم‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: به‌وجود آوردن انشقاق و رسیدن به یک وحدت کلی بسیار سخت و گاهی غیرممکن می‌شود.
وی افزود: با توجه به حجم گسترده‌ شعب گروه‌های مختلف اصولگرایی و اینکه ممکن است هر گروه و جبهه‌ای یک لیست جداگانه برای وحدت در نظر داشته باشد، وحدت جامع دور از دسترس به نظر می‌رسد.
سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی ادامه داد: اگر 10 تا 20 جبهه و گروه مختلف اصولگرایی داشته باشیم خروجی لیست واحد از میان آنها به دو تا سه لیست می‌رسد ولی چنانچه انشعابات اصولگرایی را کمتر کنیم، رسیدن به یک لیست واحد و اجماع کلی بین تمام جبهه‌ها سهل الوصول می‌باشد.
نعیم آبادی اظهار داشت: رسیدن به یک لیست واحد که مورد توافق و اجماع تمام گروه‌های اصولگرایان باشد، به طور قطع در صورت تبعیت از یک محور جامع و واحد اتفاق می‌افتد.
سخنگوی حزب اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی درباره نقش دیپلماسی خارجی ایران در شرایط کنونی منطقه اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و نقش ترکیه و عربستان در مسیر صلح خاورمیانه، سیاست خارجی ایران در این خصوص مقداری ضعیف عمل کرده است.
وی افزود: حرکت عربستان به سمت صلح به عنوان یک کشور تروریست‌پرور چه در کشورهای بیداری اسلامی و چه در خصوص مسئله فلسطین و اسرائیل جای تأمل دارد.
نعیم‌آبادی افزود: ترکیه نیز با حفظ ظاهر ضداسرائیلی خود در صورت داشتن ارتباطات با غرب و آمریکا حرکت مبهمی در روند صلح منطقه دارد.
سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی ادامه داد: صداقت ترکیه در جهت صلح منطقه با توجه به حرکت‌ها و اقدامات آتی این کشور در جهت رفع ابهامات و ارتباطات آن بستگی دارد.
وی با اشاره به نقش ایران در منطقه و الهام‌بخشی به حرکت‌های اخیر خاورمیانه، اظهار داشت: استقامت ایران در مسیر صلح در دهه‌های اخیر اثرگذاری مثبت خود را بر مردم و کل منطقه نشان داده است.
نعیم‌آبادی افزود: اما با وجود این اهمیت و اثرگذاری ایران، سیاست خارجی و دیپلماسی ما در شرایط کنونی منطقه زیاد با حرکت‌های انقلابی و شعارهای ما همراهی نداشته است.
وی با بیان اینکه سیاست خارجی ما در مسیر صلح منطقه قدری ضعیف عمل کرده است، گفت: امیدواریم این مسئله با توجه و صرف انرژی بیشتری از جانب سیاست خارجی روبه‌رو شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول