اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها صورت گرفت؛

69 هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تاکنون 68 هزار و 934 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام شده است.

69 هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌الله عطاردی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در بازرسیهای انجام شده، برای واحدهای صنفی متخلف 6 هزار و 900 پرونده تشکیل شده است.
وی تعداد تخلفات کشف شده از این واحدهای صنفی را 11 هزار و 410 مورد عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلفات این واحدهای صنفی افزون بر 14 میلیارد ریال است.
عطاردی عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی را از عمده تخلفات این واحدهای صنفی عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح‌ ماه رمضان توسط بازرگانی خراسان شمالی اظهار داشت: در این راستا بازرسان معاونت بازرسی و نظارت 11 هزار و 27 مورد بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آوردند.
به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی، این بازرسی‌ها منجر به تشکیل هزار و 23 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف استان شده است.
وی اضافه کرد: 2 هزار و 119 مورد تخلف نیز از این واحدهای صنفی کشف شده است.
عطاردی با اشاره به فعالیت‌های این معاونت طی امسال نیز اظهار داشت: بر همین اساس در همین مدت 35 هزار و 383 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 604 مورد برای واحدهای صنفی متخلف استان طی امسال تشکیل شده است، گفت: تعداد تخلفات کشف شده از این واحدهای صنعتی بالغ بر 5 هزار و 718 مورد بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی خراسان شمالی یادآور شد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای صنفی متخلف 10 میلیارد ریال بوده که اکنون این پرونده‌ها در معاونت بازرسی و نظارت سازمان در حال رسیدگی است.
وی همچنین برپایی نمایشگاه‌های مختلف پاییزه در این استان را طی ماه جاری مورد اشاره قرار داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها بازرسان حضور داشته و نظارت‌های خود را در این زمینه اعمال خواهند کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول