اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد:

ساخت قطعات کامپیوتری ایران خودرو در اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد از ساخت کارخانه قطعات کامپیوتری ایران خودرو در اسدآباد خبر داد.

ساخت قطعات کامپیوتری ایران خودرو در اسدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس در اسدآباد، مصطفی آزادبخت دوشنبه شب در همایش تجلیل از ایثارگران شهرستان اسدآباد اظهار کرد: کارخانه قطعات کامپیوتری ایران خودرو برای نخستین بار در سطح کشور در اسدآباد ساخته می‌شود که یکی از فعالیت‌های خاص و مهم نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی پیگیری آن است.
وی با بیان اینکه برای ساخت این کارخانه 2 هکتار از اراضی سطح شهرستان اختصاص داده شده است، افزود: توسعه و رشد هر جامعه با وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان امکان‌پذیر است که این وحدت و هماهنگی در سطح شهرستان اسدآباد مثال زدنی است.
فرماندار اسدآباد از نصب تابلوی دانشگاه سیدجمال و دانشکده علوم پزشکی در اسدآباد خبر داد و گفت: امروز افتخار داریم که در راستای دیدگاه مقام معظم رهبری و ولایت پذیری خدمت صادقانه و بی‌منت را به مردم داشته باشیم.
وی در ادامه اختصاص 6 میلیارد و 400 میلیون تومان به کنار گذر و اختصاص 25 میلیارد تومان به راه‌های فرعی را از دیگر تلاش‌های مسئولان شهرستان برشمرد و اضافه کرد: با نقش‌آفرینی استاندار و جدیت نماینده و سازمان صنایع و معادن، ذوب آهن غرب در اسدآباد آغاز به کار کرد و در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس جمهور دو کارخانه گندله‌سازی و کنسانتره با اعتبار 36 میلیارد تومان در کنار ذوب آهن کلنگ‌زنی می‌شود.
آزادبخت با اشاره به اینکه 12 نفر از فرزندان شهدا در ادارات اسدآباد استخدام شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد 7 نفر در فرمانداری و بخشداری آجین مشغول به کار هستند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در هر جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی رواج پیدا کرده باشد مسلماً روند پیشرفت و توسعه نیز برقرار خواهد بود.
اکبر رنجبرزاده احداث دانشکده علوم پزشکی و دانشگاه سیدجمال را در سطح شهرستان یک افتخار بزرگ و بی‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد: این امر حاصل تلاش‌های مسئولان شهرستان است.
در پایان این مراسم از 500 نفر ایثارگران شهرستان اسدآباد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول