اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

حسینیه‌ها و مساجد از یارانه‌ها محروم شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: حسینیه‌ها و مساجد از یارانه‌ها محروم شده‌اند.

حسینیه‌ها و مساجد از یارانه‌ها محروم شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضائی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری بخش آبپخش، اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی تمامی کشور فضای علم‌آموزی به خود گرفته‌است و معلمان و محصلان عزم خود را برای پیشرفت علمی و توسعه و آبادانی میهن اسلامی جزم کرده‌اند.
امام جمعه آبپخش با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: رفاه و آسایش امروز امت اسلامی حاصل خون شهدا و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی است و ما باید تمام تلاش خود را برای ادامه روی راه شهدا و ایثارگران به کار گیریم.
وی افزود: پست، مقام، جایگاه و منصبی که امروز ما در اختیار داریم ثمره خون شهداست و درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا غرس و آبیاری شده است.
این مسئول، افزود: امروز تمامی ما وظیفه داریم در ادامه‌روی از راه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی گام برداریم و در تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت ولایت فقیه در جامعه تلاش کنیم.
رضائی به طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در طرح هدفمندی یارانه‌ها برای تمامی منازل مسکونی و... یارانه در نظر گرفته شده ولی یارانه‌ای برای مساجد، حسینیه‌ها و اماکنی همچون کتابخانه‌های عمومی و نهاد‌های بی‌بضاعت در نظر گرفته نشده است و این اماکن از دریافت یارانه‌ها محروم هستند.
امام جمعه آبپخش، تاکید کرد: تامین هزینه‌ برق مصرفی حسینیه‌ها و مساجد زمینه اعتراض و نارضایتی متولیان این اماکن مذهبی و فرهنگی را پدید آورده و از مسئولان ارشد استان و ذیصلاح در این زمینه‌ می‌خواهیم برای رفع مشکل چاره‌اندیشی کنند.
رضائی، خاطر نشان کرد: کتابخانه‌های عمومی شهر از نهادهای فرهنگی سطح شهرها هستند که تمامی اقشار جامعه با آن در ارتباط‌ هستند و مشکلات مالی و تامین هزینه‌های جاری آب و برق و ... مشکلات زیادی برای آنها به وجود آورده است.
این مسئول، یادآور شد: اگر شهرداری‌ها حق نیم‌درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ را پرداخت کنند بخش عظیمی از مشکلات آنها حل می‌شود.
رضائی ضمن تقدیر از اداره برق آبپخش، تصریح کرد: اداره برق آبپخش همزمان با توسعه جایگاه نمازجمعه آبپخش در توسعه سیستم برق‌رسانی این جایگاه تلاش فراوانی داشته‌‌اند و از مسئولان اداره برق تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی، افزود: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنیم و راه را برای رشد و توسعه بخش و شهرستان هموار کنیم و نباید در این مسیر فرصتی را از دست داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول