اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت فوتبال گیلان خبر داد:

برگزاری دربی گیلان به میزبانی انزلی

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت فوتبال گیلان از برگزاری دربی گیلان بین دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی به میزبانی ورزشگاه تختی بندرانزلی خبر داد.

برگزاری دربی گیلان به میزبانی انزلی
مجتبی پوربخش امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: این دیدار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و به میزبانی ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.
وی افزود: ملوان بندرانزلی و داماش گیلان روز جمعه 29 مهر جاری و رأس ساعت 16:50 بعد از ظهر دربی با سابقه گیلان را برگزار می‌کنند.
این مسئول با اشاره به نقش برتر تماشاگران در فوتبال، گفت: تیم‌های فوتبال با کمک گرفتن از تماشاگران به پیروزی می‌رسند و تماشاگران ذخیره و پشتوانه تیم‌داری هستند.
سخنگوی هیئت فوتبال گیلان تصریح کرد: ملوان و داماش دو تیم ریشه‌دار فوتبال کشور هستند و دربی گیلان نماد اخلاق ورزشی است.
وی موفقیت داماش و ملوان در لیگ برتر را خواست تمام شهروندان گیلان دانست و بیان داشت: این دو تیم متعلق به فوتبال گیلان بوده و انزلی و رشت دو شهری هستند که از این افتخارات میزبانی می‌کنند.
پوربخش با اشاره به رویکرد فرهنگی هیئت فوتبال گیلان در سال جهاد اقتصادی، افزود: امسال در حوزه فرهنگی جهادی عمل کرده‌ایم و تا کنون موفق به برگزاری دو همایش کاربردی و علمی در حوزه رسانه‌ای و لیدرها شده‌ایم. 
این مسئول با بیان اینکه وفاق ملی در حقیقت نقطه‌ای است که در آن افراد به احساس واحد و همدلی می‌رسند، ابراز داشت: ورزش به واسطه کشش و رغبتی که فراهم می‌کند در ایجاد وفاق ملی در جامعه موثر است.
وی با اشاره به سابقه دربی گیلان گفت: لیدرها و مسئولان کانون‌های هواداری این دو تیم از افرادی با سابقه فوتبال هستند و تماشاگران و هواداران داماش و ملوان فوتبال را می‌فهمند.  

*فاتح دربی گیلان تماشاگران هستند 
سخنگوی هیئت فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی خوبی برای برگزاری یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند در دربی گیلان تدارک دیده شده و فاتح حقیقی دربی گیلان تماشاگران هستند. 
وی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در باشگاه‌های فوتبال را ضروری دانست و عنوان داشت: باید از این طریق از ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها کاسته شود. 
پوربخش، افزود: باید تلاش کنیم مانند گذشته دیدار ملوان انزلی و داماش گیلان یک مسابقه جذاب و تماشاگرپسند و به ‌دور از حاشیه‌ها باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول