اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

پیروانی پاک‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز پس از تساوی برابر نفت آبادان گفت: حرمت غلامحسین پیروانی باید حفظ شود. او پاک‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است.

پیروانی پاک‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است
 به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امیرقلعه‌نویی پس از تساوی مقابل تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: با وجود اینکه نتیجه خوبی را کسب کردیم اما دوست داشتم یکی از دو تیم سه امتیاز را کسب کند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: فرقی نمی‌کرد که چه تیمی پیروز میدان باشد. به نظر من تماشاگران یک بازی خوب را از هر دو تیم نفت آبادان و تراکتوسازی تبریز شاهد بودند.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: گرمای هوا تأثیر زیادی در روند بازی داشت و در آبادان با این گرمای هوا و مقابل تماشاگران صنعت نفت بازی سه بر یک باخته با نتیجه سه بر سه عوض کردیم به همین دلیل عملکرد بازیکنانم قابل ستایش است.
وی  در ادامه در خصوص پرتاب بطری آب به سمت پیروانی، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت و خاطرنشان کرد: پیروانی پاک‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است که حداقل 100 ملی‌پوش را تحویل جامعه فوتبال داده است و حرمت این مربی باید حفظ شود.
قلعه‌نویی تصریح کرد: باور کنید اگر همین حالا غلامحسین پیروانی برای کار مربیگری به تبریز بیاید بنده حاضر هستم به عنوان دستیار در کنار وی کار کنم.
وی در پایان با اشاره به داوری دیدار دو تیم نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز افزود: با توجه به مسائل پیش آمده در چند روز گذشته، در خصوص داوری این مسابقه نظری نمی‌دهم.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول