اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خراسان رضوی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مسئول کمیته ادغام منصوب شد.

انتصاب سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی، با توجه به ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن و ایجاد وزارت صنعت و معدن و تجارت، طی حکمی از سوی معاون هماهنگی و امور مجلس این وزارتخانه، علی صفرزاده رئیس سازمان بازرگانی استان به عنوان سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خراسان رضوی و مسئول کمیته ادغام منصوب شد.
در بخشی از متن این حکم آمده است؛ نظر به تعهد، تجربه و شایستگی‌های علمی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خراسان رضوی و مسئول کمیته ادغام منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از تمام توان، منابع و امکانات هر دو سازمان سابق صنایع و معادن و بازرگانی، ضمن انجام وظایف و تکالیف ابلاغی و جلوگیری از هرگونه خلأ در خدمت‌رسانی و تسهیل ارتباطات هر دو حوزه، نسبت به انجام فرایندهای ادغام با دستورالعمل‌هایی که متعاقبا ارسال می‌شود، اقدام نمایید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول