اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس و از سوی ناظران وزارت آموزش و پرورش؛

37 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ارزیابان وزارت آموزش و پرورش از مطلوب و چشم‌گیر بودن برنامه‌های بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در این راستا 37 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار گرفت.

37 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی ناصری ظهر امروز در نشست با مسئولان عالی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دبیرخانه کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، توجیه و تبلیغ و ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس به نحو مطلوب شرایط را برای ورود دانش‌آموزان به مدارس در سال تحصیلی جدید و ورود به کلاس‌های درس آماده کردند.
این مسئول نظارتی در وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: حضور استاندار و سایر مسئولان عالی اجرایی در مراسم زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها و همچنین زنگ مهر خود دلیلی بر این ادعا خواهد بود.
ناصری افزود: تبیین موضوع علم و دانش و ترغیب جوانان و نوجوانان برای حضور در کلاس‌های درس و مشارکت جدی و همراهی رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما موجب برگزاری مطلوب و شایسته بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس گروه ارزیابان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به گزارش گروه ارزیابان از تعداد 37 آموزشگاه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پی‌گیری پروژه‌های نیمه‌تمام، تکمیل نمازخانه‌های مدارس، و نظارت بیشتر بر مدارس برای توسعه و بهبود فعالیت‌ها از جمله نقاط قوت آموزش و پرورش این استان در بازگشایی مدارس بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از تدوین کتاب برنامه در آموزش و پرورش این استان خبر داد و عنوان کرد: این کتاب براساس سیاست‌ها و انتظارات وزارت آموزش و پرورش، چشم‌انداز آینده و خلاقیت‌ها تدوین شده و کارنامه این برنامه در پایان هر سال تحصیلی تدوین می‌شود.
پرویز طاهری با اشاره به فعالیت جدی ستاد پروژه مهر این استان از اوایل خردادماه گذشته متذکر شد: ساماندهی فضا و تجهیزات از مهم‌ترین فعالیت‌های این ستاد برای بازگشایی مطلوب و مورد نظر مدارس بود.
وی از تهیه فیلم‌های پنج دقیقه‌ای در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اذعان داشت: این فیلم‌ها با محتوای آموزشی و پرورشی، مشاوره، خانواده، جوانان و معرفی نخبگان فرهنگی و دانش‌آموزان تهیه می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول