اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش 90 درصدی برنامه‌های فرهنگی سپاه خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های فرهنگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در راستای مقابله با جنگ نرم در سال جاری 90 درصد افزایش داشته است.

افزایش 90 درصدی برنامه‌های فرهنگی سپاه خراسان جنوبی
 به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سید علی قاسمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه در شرایط کنونی همه اقشار جامعه باید بسیجی و سرباز امام زمان باشند، اظهار داشت: بیش از 50 هزار نفر از بسیجیان استان در بخش نرم‌افزاری جنگ نرم مشارکت می‌کنند.
وی ارتقای بینش فرهنگی بسیجیان و تجهیز نرم‌افزاری کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت استان را رویکرد جدید سپاه استان برشمرد و اضافه کرد: راه‌اندازی اینترنت ملی در کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت استان، افزایش کنترل، گسترش و بسط فضای سایبری برای مقابله با تهدیدات اطلاعاتی دشمن و برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌‌های سپاه خراسان جنوبی در سال جاری برشمرد.
معاون پشتیبانی سپاه انصا الرضا (ع) خراسان جنوبی از فعال شدن وب‌سایت بسیج خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: امروزه فضاهای مجازی و سایبری نقش موثری در انتقال مفاهیم و تهاجم در جنگ نرم ایفا می‌کنند از این رو تعداد زیادی از بسیجیان متخصص استان در زمینه هک و مسدود ساختن سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن که مستقیما زیر نظر سازمان‌های جاسوسی انگلیس، آمریکا و رژیم غاصب اراضی اشغالی هستند فعالیت می‌کنند.
قاسمی با اشاره به ارسال روزانه 200 هزار پیامک اخباری و توجیهی برای بسیجیان استان، یادآور شد: در بحث وبلاگ‌نویسی نیز بسیجیان استان فعالیت چشمگیری داشته‌اند و پاسخ محکمی به شبهه‌افکنی عناصر فتنه، منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در وبلاگ شخصی خود داده و سپاه استان نیز بر حسب نیاز بسیجیان خدمات ارائه می کند.
وی از بی بی سی فارسی به عنوان دستگاه جاسوسی و اطلاعاتی انگلیس، بهائیت و صهیونیسم بین‌الملل در غالب فعالیت رسانه‌ای یاد کرد و ادامه داد: غفلت از ولایت و پرداختن به مسائل انحرافی زمینه شکست در میادین مختلف جنگ نرم را فراهم می‌آورد.
قاسمی با بیان اینکه بحث دفاع تمام شدنی نیست، تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از حربه‌های مختلف به دنبال جدایی مردم از ولایت، آرمان‌های انقلاب، بی‌هویت ساختن جامعه از طریق تهاجم فرهنگی و در یک کلام حذف گفتمان و تفکر بسیجی از جامعه ایران است.
معاون پشتیبانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزایش بصیرت، وحدت و تقویت مبانی اعتقادی را نیاز ضروری ایران و جهان اسلام برشمرد و ابراز داشت: بسیجی امروز باید مسلح به سلاح علم، دانش و بصیرت باشد تا بتواند از مرزهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عقیدتی این سرزمین الهی دفاع کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول