اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه هنری سمنان برگزار شد؛

چهارمین نشست نقد و بررسی شعر معاصر

خبرگزاری فارس: چهارمین نشست نقد و بررسی شعر به همت دفتر آفرینش‏های ادبی حوزه هنری استان سمنان در محل حوزه هنری استان برگزار شد.

چهارمین نشست نقد و بررسی شعر معاصر
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، نشست نقد و بررسی شعر با حضور شاعران عضو دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان برگزار شد. 
در این جلسه که چهارمین نشست نقد و بررسی شعر در سال جاری بود، اشعار نیره کاشی از شاعران حوزه هنری استان سمنان مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مباحثی پیرامون فرم و محتوا مطرح شد. 
نیره کاشی از شاعران مطرح استان و دارای عناوین و رتبه‏های متعدد در حوزه شعر بوده و مجموعه شعر «گنجشک تا سیمرغ» در سال 1382 از سوی انتشارات فانوس کرمان به چاپ رسیده است.
در نشست نقد و بررسی شعر که هر ماه در حوزه هنری استان سمنان برگزار می‌شود، شاعران و منتقدان عضو دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان با مطالعه مجموعه شعر شاعران در طول ماه به نقد و بررسی اشعار می‌پردازند. 
در نشست آینده نقد و بررسی شعر، مجموعه آثار مجتبی نیک‏سرشت از دیگر شاعران استان سمنان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 
علاقه‏مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 3321105 و 3335756-0231 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول