اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله منطقه 5 کشور خبر داد:

اعطای تسهیلات 150میلیون ریالی برای بهسازی نانوایی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 از پیگیری اعطای تسهیلات 100 تا 150 میلیون ریالی بهسازی و نوسازی به واحدهای نانوایی در استان خراسان رضوی خبر داد.

اعطای تسهیلات 150میلیون ریالی برای بهسازی نانوایی‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد بدیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اقدامات انجام شده در راستای دست‌یابی به نان ماکول با کیفیت و بهداشتی برای مردم شریف استان خراسان و زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) و پخت آن در محیطی سالم و بهداشتی، تسهیلاتی به ارزش 100 تا 150 میلیون ریال به متصدیان واحدهای نانوایی پرداخت می‌شود.
وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با پرداخت بیش از 39 میلیارد و 318 میلیون و 144 هزار ریال تسهیلات، افزون بر یک‌هزار و 230 واحد نانوایی در استان بهسازی و نوسازی شده است که این روند با افزایش میزان تسهیلات پرداختی ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و لزوم ارتقای کیفیت نان پس از اجرای این قانون که خواسته به حق مردم و مسئولان است،‌ گفت: تغییر و بهسازی و نوسازی نانوایی‌ها و ایجاد محیطی سالم و بهداشتی یکی از نکات مورد تایید و تاکید در پیشبرد و اجرای نقشه راه بهبود کیفیت نان است که در استان خراسان رضوی با همت و همکاری کارشناسان کنترل کیفیت این شرکت و اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، تعزیرات گندم آرد و نان استان و شهر مقدس مشهد، معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه نانوایان مشهد در دست پیگیری و اجراست.
وی با اشاره به اجرای سیاست‌های دولت در تحقق دولت الکترونیک، اعطای این تسهیلات را از طریق ثبت‌نام در سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران امکان‌پذیر دانست و تاکید کرد: نانوایان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دولتی ایران به آدرس www.gtc-portal.com برای ثبت‌نام و دریافت وام بهسازی و نوسازی اقدام نمایند.
بدیعی گفت: تبدیل دستگاه‌های پخت نان با حرارت مستقیم با توجه به مصرف بالای انرژی و سوخت و غیر بهداشتی بودن آن به دستگاه‌های پخت نان با حرارت غیر مستقیم، تهیه خمیرگیر و تغار استیل، بهره‌گیری از  شیشه سکوریت، سنگ و کاشی نمودن کف و دیواره‌های واحد نانوایی و همچنین تمهید سرویس‌های کامل بهداشتی از جمله تغییراتی است که پس از دریافت تسهیلات باید از سوی متصدیان واحدهای نانوایی اعمال شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش میزان این تسهیلات طی سال جاری بیش از 500 واحد از واحدهای نانوایی استان نسبت به تغییر و بهسازی و نوسازی واحدهای صنفی خود اقدام نمایند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول