اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی فیروزکوه:

برخی هیئت‏های ورزشی فیروزکوه امکانات اولیه ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه گفت: برخی از هیئت‏های ورزشی این شهرستان امکانات اولیه مانند اتوبوس ندارند.

برخی هیئت‏های ورزشی فیروزکوه امکانات اولیه ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، قاسم سراج عصر امروز در جلسه هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه که در اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: فیروزکوه بالای 70 سال قدمت ورزشی دارد و بسیاری از افراد در عرصه ورزشی در این شهرستان زحمات بسیاری کشیدند که جای قدردانی دارد.
سراج ادامه داد: شهرستان فیروزکوه در رشته‏های مختلف ورزشی جایگاه خوبی در استان تهران دارد.
وی افزود: همچنین سرانه ورزشی در شهرستان فیروزکوه به جایگاه خوبی رسیده است.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با این حال کمبودهایی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد که در صدد هستیم در سال 91 با پیگیری‏های عملی و طرح‏هایی که مدنظر قرار گرفته و با پیگیری‏های فرماندار فیروزکوه این کمبودها تا حد امکان برطرف شود.
سراج ادامه داد: درصدد هستیم که در سال 90 پروژه‏های نیمه کاره در اولویت قرار گیرد که تا پایان سال 91 از مشکل کمبود و فقر امکانات رها شویم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر جایگاه ورزش شهرستان فیروزکوه مناسب است اما باید بیش از این تقویت شود.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در حال حاضر برخی از هیئت‏های ورزشی این شهرستان امکانات اولیه مانند اتوبوس ندارند اما نداشتن این امکانات نباید باعث شود که توانایی‏های خود را در سطح استان نشان ندهیم.
سراج اضافه کرد: در حال حاضر نیز شهرستان فیروزکوه دارای قهرمانان در رشته‏های مختلف ورزشی است.
وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار میزبان مسابقات کشتی بزرگسالان توابع استان تهران بودیم که در این زمینه جای تقدیر از شهرداری و شورای شهر وجود دارد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در این مسابقات به لطف الهی و با تلاش ورزشکاران توانستیم مقام نخست را برای شهرستان فیروزکوه کسب کنیم.
سراج افزود: تیم فوتبال آفاق شهرستان فیروزکوه نیز در بین 14 تیم استان تهران رتبه دوم را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه امروز نمایندگان هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه در این مکان جمع شده‏اند، افزود: اگر ورزش شهرستان فیروزکوه ضعیف است به این خاطر است که جمع موجود ضعیف هستند.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در حال حاضر در ورزش شهرستان فیروزکوه یخ‏زدگی وجود دارد.
سراج ادامه داد: خوشبختانه مسئولان دستگاه‏های اجرایی به سمت ورزش کشیده شده‏اند و به ورزش این شهرستان اعتماد پیدا کرده‏اند.
وی ادامه داد: اگر در هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه برنامه‏محوری وجود نداشته باشد قطعاً ورزش این شهرستان به جایی نخواهد رسید.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: هیئت‏های ورزشی این شهرستان باید ارتباط محکمی با هیئت‏های ورزشی استان تهران داشته باشند.
سراج با بیان اینکه مربیان ورزشی شهرستان فیروزکوه واقعاً مظلومند، افزود: اگر ورزش شهرستان فیروزکوه پیشرفت ندارد به خاطر نداشتن آموزش مربیان است.
وی ادامه داد: در حال حاضر در رشته‏های مختلف داوری داریم اما این پاسخگوی شهرستان فیروزکوه نیست.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه با گلایه از برخی از مسئولان هیئت‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه گفت: برخی افراد و مسئولان به عنوان روسای هیئت‏های ورزشی این شهرستان انتخاب شده‏اند اما متاسفانه در جلسات حضور نمی‏یابند و باید تغییر یابند.
سراج ادامه داد: مسئولان باید دست به دست هم دهند تا برای توسعه ورزش شهرستان فیروزکوه گام بردارند.
وی اضافه کرد: بانوان شهرستان فیروزکوه نیز باید بودجه ورزشی داشته باشند.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان فیروزکوه با اشاره به 26 مهر ماه روز ورزش و جوانان گفت: باید این روز به گونه‏ای باشد و تبلیغات خوبی صورت گیرد که حرکت نویدبخشی در ورزش امور بانوان داشته باشیم.
سراج با بیان اینکه نباید به راحتی جامعه ورزشی را به فروش برسانیم، خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید مبلغ این باشند که افراد پای صندوق‏های رای آماده شوند.
وی با بیان اینکه نباید ورزش را به سمت سیاست سوق دهیم، گفت: نباید به نام جامعه ورزشی برای شخص خاصی در انتخابات تبلیغاتی صورت گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول