اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

فرهنگیان باید تعهد و تخصص را مدنظر داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: فرهنگیان باید تعهد و تخصص را به عنوان دو عنصر مهم در فعالیت های خود مدنظر داشته باشند.

فرهنگیان باید تعهد و تخصص را مدنظر داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌اباد، حبیب الله دهمرده امروز در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان امیرکبیر خرم‌آباد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی بوده و این مهم ایران اسلامی را در دنیا ممتاز کرده است.
وی یادآورشد: نظام جمهوری اسلامی می‌داند توسعه‌ای پایدار بوده که مبتنی بر علم و دانایی محوری، بصیرت و آگاهی باشد و این همان موضوعی است که بارها مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشتند.
دهمرده در ادامه با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان چراغ‌های نورانی هستند، گفت: آینده در انتظار شما دانش‌آموزان است که باید کار و تلاش به بشریت نور ببخشید ونظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه سخاوتمندانه سرمایه‌گذاری کرده چرا که اعتقاد دارد توسعه پایدار مبتنی بر علم، بصیرت و آگاهی است.
استاندار لرستان گفت: دانش‌آموزان باید به عنوان نسل جوان تلاش جدی داشته باشند و در سال جهاد اقتصادی در همه زمینه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیتی جهادی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دولت دکتر احمدی نژاد به بحث فضاهای آموزشی توجه خاصی داشته اظهار داشت: در گذشته چنین فضاهای آموزشی با کیفیت و زیبا وجود نداشت و با توجه به نگاه مثبت دولت به بحث تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، اکنون دانش‌آموزان در این گونه آموزشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند.
دهمرده خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان آن قدر استحقاق دارید که نظام مقدس جمهوری اسلامی روی شما سرمایه‌گذاری کند و پیامبر اکرم (ص) نیز چندین قرن قبل این ویژگی را در قالب پیام دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت فرموده‌اند.
استاندار لرستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در این راستا در حرکت است و ما شاهد موفقیت‌های جوانان برومند ایرانی در دانش هسته‌ای، فضایی و پزشکی هستیم و البته بشریت تشنه مسیر حرکت شما است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول