اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 استان قم خبر داد:

اختصاص سرویس برای فرهنگیان ساکن پردیسان‌

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم از برگزاری جلساتی برای تخصیص سرویس برای ایاب و ذهاب فرهنگیان ساکن پردیسان خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

اختصاص سرویس برای فرهنگیان ساکن پردیسان‌
حجت‌الاسلام اصغر نجفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از هماهنگی‌های لازم برای تخصیص سرویس ایاب و ذهاب برای فرهنگیان ساکن در پردیسان خبر داد.
وی با بیان اینکه 128 نفر از فرهنگیان ناحیه یک، 150 نفر از فرهنگیان ناحیه دو، 90 نفر از فرهنگیان ناحیه سه و 230 نفر از فرهنگیان ناحیه چهار، ساکن منطقه پردیسان هستند، افزود: تاکنون بیش از 100 نفر از فرهنگیان ناحیه دو که ساکن منطقه پردیسان هستند، به دلیل سکونت در این منطقه تقاضای تغییر ناحیه خدمت خود را به سازمان آموزش و پرورش استان ارائه کرده‌اند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم با اشاره به سکونت بیش از 150 هزار نفر از همشهریان در منطقه پردیسان، اظهار کرد: تاکنون سازمان اتوبوسرانی در زمینه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه فعال بوده است.
وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش استان با هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی، قصد دارد برای فرهنگیان ساکن منطقه پردیسان سرویس ایاب و ذهاب قرار دهد تا فرهنگیان را به نقطه‌ای از شهر که به محل فعالیت آنها نزدیک‌تر است، انتقال دهد.
‌نجفی‌مقدم اختصاص مینی‌بوس‌های سازمان اتوبوسرانی را برای انتقال مسافران از اطراف پردیسان به مرکز این منطقه و انتقال به مرکز شهر با استفاده از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی را راهکاری موثر در زمینه انتقال فرهنگیان استان دانست.
وی در پایان انعقاد قرارداد میان سازمان اتوبوس‌رانی و آموزش و پرورش استان را از جمله دیگر راهکارهای موثر در زمینه انتقال فرهنگیان ساکن در پردیسان دانست و گفت: این راهکارها فرآیندهای پیشنهادی است که نتیجه آن سهولت در جابه‌جایی برای فرهنگیان ساکن در پردیسان است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول