اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:

بهره‌برداری از بیمارستان 160 تختخوابی مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: فرماندار مسجدسلیمان در بازدید سرزده از بیمارستان 22 بهمن این شهرستان اعلام کرد که بیمارستان 160 تخت‌خوابی مسجدسلیمان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بیمارستان 160 تختخوابی مسجدسلیمان
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محمد خانچی ظهر امروز در بازدید سرزده از بیمارستان 22 بهمن این شهرستان اظهار داشت: باید خدمات ارائه شده به مردم در خور شان آنها باشد و در این باره باید تلاش بسیار زیادی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان مسجدسلیمان در حال حاضر در مرحله‌ای است که شاید سال‌های آینده متوجه شرایط کنونی آن شویم، افزود: شهرستان مسجدسلیمان در شرایط کنونی در حال ساخت دو کارخانه بزرگ پتروشیمی و آلومنیوم‌سازی است و این امر باعث می‌شود تا سال‌های آینده جهشی در این شهرستان شاهد باشیم.
خانچی با اشاره به اینکه وضعیت در شهرستان مسجدسلیمان رو به بهبود است، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا رفاه بیشتر برای مردم این شهرستان به ارمغان آید.
فرماندار مسجدسلیمان که از بیماران این بیمارستان عیادت کرده بود، خاطرنشان کرد: باید کوشید که هر بیمار تنها درد بیماری را تحمل کند و مشکلی دیگری در بیمارستان نداشته باشد.
خانچی در این دیدار از پیگیری‌های جدی برای تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان 160 تختخوابی نمره 2 خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این بیمارستان تا پایان سال‌جاری به بهره برداری برسد.
وی همچنین کمبود پزشک متخصص در شهرستان را یکی از معضلات درمان شهر دانست و ضرورت توجه مسئولان به حل این مهم را خواستار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول