اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش بار مراجعات اورژانس؛

درمانگاه سرپایی در بیمارستان ولی عصر اراک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک از راه‌اندازی درمانگاه سرپایی شبانه‌روزی در ضلع جنوبی این بیمارستان خبر داد.

درمانگاه سرپایی در بیمارستان ولی عصر اراک راه‌اندازی شد
علیرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این درمانگاه به منظور کاهش بار مراجعات اورژانس بیمارستان راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: پیش از راه‌اندازی این درمانگاه، بیماران سرپایی به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کردند که این مسئله بالا بودن بار مراجعات بخش اورژانس و به دنبال آن کاهش رضایت مردمی را به دنبال داشت.
رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 600 نفر به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه داشتند، گفت: با جدا شدن درمانگاه سرپایی از بخش اورژانس این بخش به صورت کاملا تخصصی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
وی ادامه داد: هم اکنون شش نفر در درمانگاه سرپایی و شش نفر در بخش اورژانس فعالیت دارند.
محمدی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی بهتر به بیماران و کاهش بار مراجعات بیماران به بخش اورژانس از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این درمانگاه است، خاطر نشان کرد: این درمانگاه با بهینه‌سازی امکانات موجود و جداسازی پزشکان عمومی از متخصصان طب اورژانس راه‌اندازی شده است.
وی گفت: با استقلال کامل بخش اورژانس، این بخش از آمادگی لازم  برای تربیت متخصص  طب اورژانس برخوردار است.
رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک ابراز داشت: بخش اورژانس بیمارستان ولی عصر با توجه به قرار گرفتن در مرکز استان و موقعیت جغرافیایی با حجم بسیار بالایی از مراجعان روبرو است که  این مسئله سرویس‌دهی به بیماران را با مشکلاتی مواجه کرده است که با استقلال کامل اورژانس بخشی از این مشکلات کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول