اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت:

قالب‌های آثار به دبیرخانه پنجره حقیقت افزایش یافت

خبرگزاری فارس: دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری این همایش، قالب‌های آثار ارسالی به دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت افزایش یافته است.

قالب‌های آثار به دبیرخانه پنجره حقیقت افزایش یافت
محمد مهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: افزایش قالب‌های آثار ارسالی به دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت بنا به تصویب کمیته علمی و شورای سیاست گذاری همایش ملی انجام شده است.
وی ادامه داد: البته استقبال زیاد علاقه‌مندان و هنرمندان جامعه نیز عامل مهم دیگری برای افزایش قالب‌های ارسالی به دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت است.
دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت با اشاره به اینکه تا چند وقت گذشته تنها پنج قالب مقاله، فیلم کوتاه، پویانمایی، عکس، نقاشی و طراحی برای آثار ارسالی به دبیر خانه همایش ملی اختصاص داده شده بود، تاکید کرد: از این پس یک قالب دیگر به نام ( قالب آزاد)، نیز به جمع موارد قبلی پیوند می‌خورد.
وی اضافه کرد: قالب آزاد به عنوان ششمین قالب در نظر گرفته شده برای آثار ارسالی به همایش ملی شامل مواردی مانند شعر، کاریکاتور و طراحی پوستر است.
کاظمی اظهار داشت: البته هر عنوان هنری دیگر نیز می‌تواند در قالب ششم آثار همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت قرار گیرد و همه علاقه‌مندان برای حضور در رقابت‌های همایش ملی بدانند که هیچ‌گونه مشکلی برای حضور مشتاقان و ایده پردازان با قالب‌های هنری متفاوت در همایش وجود ندارد و نزد دبیرخانه ملی ورزش از پنجره حقیقت اثرگذاری آثار همایش ملی برای توسعه همه جانبه ورزش همگانی اهمیت خاصی دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول