اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اول اسفند؛

همایش ادیان در اخلاق برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء گفت‌: از سوی این بنیاد و پژوهشگاه علوم وحیانی معارج همایش ادیان در اخلاق در نیمه اول اسفند در شهر مقدس قم برگزار میشود.

همایش ادیان در اخلاق برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی واعظ جوادی در دیدار اعضای علمی و اجرایی برگزار‌کننده همایش بین‌المللی اخلاق در ادیان با آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: برگزاری این همایش شش ماه قبل با توجه به ضرورت‌های حوزه و دانشگاه در بحث اخلاق و نیاز به آن در جامعه مورد توجه بنیاد اسراء قرار گرفت.
وی خاطر‌نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی از اساتید برجسته دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان رئیس همایش و محسن جوادی (پژوهشگر برجسته حوزه فلسفه اخلاق و دانشیار دانشگاه قم) به عنوان دبیر علمی همایش بین‌المللی اخلاق ادیان برگزیده شده‌اند.
رئیس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء تصریح کرد‌: موضوعات این همایش در پنج محور مبانی معرفتی و زمینه‌های اجتماعی اخلاق، اخلاق در اسلام‌، ادیان و مسایل و معضلات اخلاقی، اخلاق در یهود و مسیحیت و اخلاق در آیین‌های شرقی سامان یافته‌اند.
وی افزود‌: بنا داریم تا با همکاری دیگر موسسات و دانشگاه‌ها پیش از برگزاری همایش بین‌المللی، پیش‌نشست‌هایی در ارتباط با موضوع همایش در چند استان برگزار شود که در یکی از این پیش‌همایش‌ها که در استان مازندران برگزار می‌شود از شخصیت علمی و اخلاقی حکیم معاصر آیت‌الله شیخ محمد‌تقی آملی تجلیل می‌شود.
واعظ جوادی همچنین از مشارکت علمی برخی نهاد‌ها و موسسات علمی و پژوهشی و صاحب‌نظران حوزه‌های علوم انسانی در برگزاری همایش اخلاق در ادیان خبر داد. 
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول