اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبری مهندسی فرهنگی استان بوشهر خبر داد:

فراخوان نخستین همایش پیوست‌نگاری فرهنگی

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز راهبری مهندسی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: فراخوان نخستین همایش پیوست‌نگاری فرهنگی استان بوشهر در سایتWWW.Culturalcongress.ir در دسترس عموم قرار داده شده است.

فراخوان نخستین همایش پیوست‌نگاری فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نصیری در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای تهیه و تنظیم پیوست فرهنگی پروژه‌های عظیم ملی و بین‌المللی و با مشارکت اندیشمندان و صاحب‌نظران فرهنگ پژوهش، اولین همایش پیوست‌نگاری فرهنگی با تاکید بر ارزیابی پیامدهای فرهنگی سیاست‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای  استان بوشهر برگزار می‌شود.
وی فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری همایش را در سه سطح استانی، ملی و بین‌المللی تشریح کرد و افزود: تشکیل کمیته علمی با همکاری 25 دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، برگزاری نشست‌های تعاملی با مدیران ارشد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کشور و استان، تشکیل و تجهیز دبیرخانه همایش، به‌کارگیری منابع انسانی کارآمد و چاپ ویژه‌نامه همایش بین‌المللی ‌پیوست‌نگاری از مهم‌ترین اقدامات استانی بوده است.
نصیری عنوان کرد: با 250 ساعت کار کارشناسی و مشاور اساتید طراز اول حوزه‌ها و دانشگاه‌های کشور محورهای پیشنهادی همایش در چهار فصل و 35 بند استخراج شده و همچنین نشست‌های تعاملی بسیار خوبی با مرکز مطالعات راهبردی و معاونت برنامه‌ریزی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجری پیوست فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئول موسسه پیوست فرهنگی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و نیز مدیرگروه مطالعات اجتماعی موسسه بین‌المللی انرژی وابسته به وزارت نفت برگزار شده است.
وی همچنین نامه‌نگاری با هزار و 200 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سراسر کشور، جذب 50 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر برای کمیته علمی و داوران، اعلام آمادگی 15 دانشگاه جهت مشارکت در همایش، استخراج 10 هزار ایمیل اساتید سراسر کشور جهت فراخوان مقاله همایش، تعامل و انعقاد تفاهمنامه با 34 نشریه و مجله علمی و پژوهشی را از دیگر فعالیت‌های دبیرخانه همایش در بعد ملی اعلام کرد.
مسئول مرکز راهبری مهندسی فرهنگی شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و دبیر همایش پیوست‌نگاری فرهنگی بیان کرد: در سطح بین‌المللی نیز استخراج مشخصات 200 دانشگاه معتبر، استخراج 5 هزار ایمیل اساتید مرتبط در دانشگاه بین‌المللی، استخراج مشخصات 50 مرکز معتبر بین‌المللی مرتبط با ارزیابی پیامدهای فرهنگی توسعه صنعتی و اقتصادی و نامه‌نگاری با مرکز علمی و پژوهشی بین‌المللی‌ انجام شده است‌.
وی اعلام کرد: اطلاعات تکمیلی و فراخوان این همایش در سایت WWW.Culturalcongress.ir در دسترس عموم قرار داده شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول