اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان:

هیئت جانبازان از مسئولان اصفهانی تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران، از سه مسئول رده بالای اصفهانی تقدیر و تشکر کرد.

هیئت جانبازان از مسئولان اصفهانی تقدیر کرد
محمدرضا آقابابا گلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: محمود خسروی وفا که ریاست کمیته ملی پارالمپیک را نیز بر عهده دارد، طی سه نامه جداگانه مراتب تقدیر و تشکر فدراسیون متبوع خود را به دلیل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان شهر‌های خواهر خوانده خدمت استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و همچنین رئیس شورای این شهر ارائه کرد.
وی افزود: آقای خسروی وفا با بیان امیدواری مبنی بر اینکه همواره چنین رقابت‌های بزرگی در سطح ورزش جانبازان و معلولان به وسیله مسئولان رده بالای شهر‌ها با دید باز انجام می‌شود شهرداری اصفهان به دلیل میزبانی بسیار خوب برای این مسابقات، کمال تقدیر و تشکر را داشت.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان ادامه داد: رقابت‌های بین‌المللی جانبازان و معلولان شهر‌های خواهر خوانده نخستین تجربه تورنمنت بین‌المللی و ورزشی جانبازان و معلولان به وسیله شهرداری اصفهان بوده است.
وی اضافه کرد: رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان از تاریخ 15 تا 22 شهریورماه سال جاری با حضور شش کشور روسیه، عراق، رومانی، مالزی، ترکیه و تیم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بابا‌گلیان اظهار داشت: رقابت‌های معلولان و جانبازان در سه رشته والیبال نشسته (رده آقایان و بانوان)، تیراندازی در دو رده مردان و زنان و همچنین تنیس روی میز بانوان به مرحله اجرا در آمد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول