اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار زنجان:

فعالان گروه مشاوران جوان در زنجان تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار زنجان گفت: از فعالان و اعضای شرکت‌کننده گروه مشاوران جوان در نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه تقدیر شد.

فعالان گروه مشاوران جوان در زنجان تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا غلام آزاد ظهر امروز در جلسه شورای جوانان استان اظهار داشت: غرفه شورای جوان در نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه به عنوان یکی از غرفه‌های برتر در استان شناخته شد.
وی با اشاره به تلاش ویژه اعضای مشاوران جوان در این زمینه افزود: گروه مشاوران جوان اعتماد به نفس و عزم راسخی در رسیدن به اهداف خود دارند.
مشاور استاندار زنجان ادامه داد: غرفه مشاوران جوان در نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه به عنوان یکی از غرفه‌هایی بود که بیشترین بازدید کننده را داشت.
غلام آزاد با اشاره به نخستین نشست رسمی شورای جوان با حضور استاندار در خرداد سال جاری اضافه کرد: نتیجه این نشست تشکیل کار گروه‌های مختلف در این شورا بوده است. 
وی با تاکید بر اینکه در تشکیل کار گروه‌های گروه مشاوران جوان از نظرات و تخصص کارشناسان مطرح در سازمان‌های مختلف استفاده شده است، خاطر نشان کرد: این کار گروه‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، میراث فرهنگی و ... است.
مشاور استاندار زنجان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس را باید زنده بداریم.
غلام آزاد با اشاره به فرهنگ عاشورایی به عنوان الگوی فرهنگی ادامه داد: دفاع مقدس و فرهنگ هشت سال جنگ تحمیلی ادامه فرهنگ عاشورایی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آرمان‌های دفاع مقدس الگوی ویژه جوانان امروز محسوب می‌شود، اضافه کرد: باید این آرمان‌ها را پاس بداریم.
در این جلسه از اعضای فعال غرفه مشاوران جوان در نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه و مشاوران جوان تقدیر شد.
در این جلسه از کریمی، طالقانی، اندیشمند، شکوری، اسماعیلی، محمدی، صنایعی،‌ افشار و احمد خانی تقدیر شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول