اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش سه گام؛

پدیده دو و میدانی قم نایب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: چهره درخشان دو و میدانی قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شد.

پدیده دو و میدانی قم نایب قهرمان شد
ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: چهره‌های شاخص دو و میدانی کشور در بزرگ‌ترین رویداد این رشته ورزشی یعنی لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند که در این بین شاهد درخشش نفرات اعزامی تیم قم بودیم.
وی ادامه داد: مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان با استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران در رشته‌ها و مواد مختلف دو و میدانی در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اظهار کرد: در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور 298 ورزشکار در قالب 29 باشگاه و دسته‌های آزاد حضور داشتند که حاصل تلاش نفرات اعزامی هیئت دو و میدانی قم به این مرحله کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای پرش سه گام شد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در 23 ماده با حضور مدعیان در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، که از بین شش دو و میدانی کار قمی اعزامی به لیگ، میلاد دریساوی پدیده دو و میدانی قم در سال‌های اخیر موفقیت‌آمیز عمل کرد.
اکرمی عنوان کرد: دریساوی در پیکارهای ماده پرش سه گام با رکورد 36 متر و 15 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا بدین ترتیب تیم قم با دست پر از میدان مرحله نخست لیگ دو و میدانی باز گردد.
وی با اشاره به ترکیب تیم دو و میدانی قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: محمدحسین اسکندری در ماده پرتاب وزنه، میلاد دریساوی در ماده پرش سه گام علی ذاکری و واحدیان در ماده 400 متر، مرتضی صالحی و وحید رضایی در ماده 200 متر نفرات اعزامی تیم هیئت دو و میدانی استان قم به این مرحله از مسابقات بودند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این مسابقات ورزشکاران ابتدا در دو نوبت صبح و عصر در مواد30 کیلومتر پیاده‌روی، 110 متر مانع، پرتاب وزنه، پرش طول، 100 متر، 1500 متر، پرتاب نیزه، 400 متر، پرش با نیزه، 5 هزار متر، رشته چهار در 100 متر و ماده دهگانه با یکدیگر به رقابت کردند.
وی خاطرنشان کرد:‌ این در حالی است که دو و میدانی‌کاران در مواد دوی نیمه ماراتن، پرتاب چکش، 400 متر، پرش سه گام، پرتاب دیسک، 200 متر، پرش ارتفاع، 3 هزار متر مانع، 800 متر، چهار در 400 متر و 10 هزار متر و دهگانه نیز در ادامه این مسابقات به رقابت پرداختند.
رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان امسال در سه مرحله به انجام خواهد رسید و طی آن مسابقات مرحله اول و دوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در دو روز و مرحله سوم در تمام مواد در سه مرحله به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول