اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فلاورجان:

90 کیلوگرم تریاک در فلاورجان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در اجرای طرح‌ پاکسازی نقاط آلوده مقدار 80 کیلو و800 گرم تریک را کشف و ضبط کردند.

90 کیلوگرم تریاک در فلاورجان کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد رضا خدادوست اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، طی دو عملیات پلیسی ویژه در مجموع مقدار 80 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی در ادامه بیان داشت: در عملیات نخست ماموران پس از کسب خبری مبنی بر جاسازی مواد مخدر در قبرستان یکی از روستاهای شهرستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به محل اعزام و از داخل دیوارهای بلوکی تعداد چهار عدد گونی هر کدام شامل دو بسته تقریبا 10 کیلو تریاک با وزن کلی 79 کیلوگرم که به صورت ماهرانه‌ای در آن محل جاسازی شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: ماموران پلیس در ادامه با همکاری یکی از کلانتری‌ها در بازرسی از منزل فردی به نام « محمد- ق» مقدار یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک حقه وافور و دو ترازوی دیجیتال توزین کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهم این پرونده دستگیر شده است، گفت: در این رابطه به همراه پرونده در راستای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول