اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 93؛

تمام گلزار شهدای آمل ساماندهی میشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: با تعریف برنامه‌ای چهار ساله، تمام پروژه‌های ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آمل تا پایان سال 93 به پایان می‌رسند.

تمام گلزار شهدای آمل ساماندهی میشود
احمد سیفیان عمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به توجه دولت به امر ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: با تعریف برنامه‌ای چهار ساله، تمام پروژه‌های ساماندهی گلزار شهدای شهرستان آمل تا پایان سال 93 به پایان می‌رسند.
وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم برای ساماندهی گلزارهای شهدا توجه خاصی شده و در این امر اقدامات سازنده‌ای انجام شده است.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اعتبارات لازم برای ساماندهی گلزارهای شهدا در این شهرستان اظهار داشت: طی هفته گذشته اعتبار ساماندهی 19 گلزار شهدای تک مزاری در سطح شهرستان آمل تامین شده است. 
 
* تامین اعتبار ساماندهی 19 گلزار شهدای شهرستان آمل

سیفیان عمران با اعلام اینکه برای ساماندهی هر گلزار تک مزاری 40 میلیون ریال اعتبار اختصاص می‌یابد، ادامه داد: برای 19 گلزار شهدای تک مزار مبلغ 760 میلیون ریال اختصاص یافته که از سوی اداره کل امور روستایی استانداری مازندران تامین شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار لازم برای ساماندهی 19 گلزار شهدا، این طرح تا پایان سال 90 به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اعتبار اختصاص یافته برای ساماندهی گلزار شهدای چند مزاری را بسته به موقعیت سایت، تعداد مزار شهدا و چگونگی طراحی آن متغییر دانست.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل یادآور شد: در ساماندهی مزار شهدای روستایی نیز شورای اسلامی روستا، دهیاران و مردم تلاش زیادی داشتند که این امر نشاندهنده علاقه بی‌حد و اندازه مردم به شهدای هشت سال دفاع مقدس است. 
 
* وجود 190 گلزار شهدا در شهر و روستاهای آمل

سیفیان عمران شهرستان آمل را دارای 190 گلزار شهدا برشمرد و تصریح کرد: یک هزار و 16 شهید در روستاها و شهر آمل دفن شده‌اند و بقیه شهدا پرونده‌شان به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل انتقال داده شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول