اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

یادواره شهدا کلاس بصیرت در مقابل انحرافات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به اینکه شهدا بصیرتمندترین افراد زمانه خود بودند، گفت: یادواره شهدا کلاس درس بصیرت در مقابل انحرافات است.

یادواره شهدا کلاس بصیرت در مقابل انحرافات است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی شامگاه شنبه در یادواره شهدای روستای بوستان باشت که با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و قشرهای مختلف مردم در مسجد صاحب‌الزمان این روستا برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدا یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
وی بیان داشت: امیدوارم خداوند این توفیق را نصیب ما کرده تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
امام جمعه باشت با بیان اینکه شهدا تمام هستی خود را برای خدا گذاشتند، ابراز داشت: شهیدان آگاهانه جان خود را در راه خدا برای دفاع از دین و میهن تقدیم کردند.
عبودی تبعیت از دستورات خدا و ولی‌فقیه را مهم‌ترین پیام شهدا برشمرد و تصریح کرد: همه به شهدا نیازمندیم چرا که شهدا برای ما انسان‌ها به منزله چراغی در تاریکی هستند.
وی افزود: بزرگان و علما تاکید دارند هرگاه گرفتاری‌ها و مصائب فشار آورد و احساس نیاز داشتید کنار قبر شهدا بروید زیرا شهدا حاجت دهنده انسان‌ها هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با بیان اینکه حاجت و توسل و نیاز به شهدا تنها دنیوی نیست، عنوان کرد: ما نیازمند شهدا هستیم و برای سعادت در دنیا و آخرت باید از شهدا کمک بگیریم.
عبودی ادامه داد: برای جلوگیری از آلوده شدن نسل جوان به گناه لازم است آن‌ها را با ویژگی‌های شخصیتی و اهداف شهدا آشنا کنیم.
امام جمعه باشت با بیان اینکه شهدا با اخلاص بودند و برای خدا کار می‌کردند، افزود: شهدا با خلوص نیت و برای خدا کار می‌کردند زیرا به معرفت کامل رسیده بودند.
وی به تلاش دشمنان برای منحرف کردن نسل جوان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها، موجب ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در بین جوانان و جلوگیری از انحرافات و تفکرات انحرافی می‌شود.
عبودی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا قدردانی بسیار اندکی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.
فرمانده سپاه باشت نیز در این آیین هدف از برگزاری این گونه یادواره‌ها را تقویت فکری و معنوی نسل جوان و معرفی شهدا به عنوان الگویی مناسب برای نسل جوان دانست.
علی گرامی متذکر شد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در باشت برگزار می‌شود که برگزاری یادواره شهدا یکی از مهمترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس سه یادواره شهید در شهرستان باشت برگزار خواهد شد، اذعان داشت: یادواره شهدای روستای بوستان، شهدای دهستان سراب‌بیز و یادواره شهدای آبدهگاه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول