اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی:

غفلت از بهره‌گیری معنوی زمینه‌ساز موفقیت شیطان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گفت: از آنجا که برکات و فواید سفر معنوی حج فراوان می‌باشد غفلت از بهره‌گیری معنوی، زمینه‌ساز موفقیت شیطان است.

غفلت از بهره‌گیری معنوی زمینه‌ساز موفقیت شیطان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پیام سیدعلی قاضی‌عسکر به همایش متمرکز زائران حج تمتع استان گلستان که بعد از ظهر امروز توسط حجت‌الاسلام دارویی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان قرائت شد آمده است: شرایط حج سال جاری بسیار حساس و مهم است، موج بیداری اسلامی بسیاری از کشورها را فرا گرفته و دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند.
در ادامه این پیام آمده است: اندیشه‌های امام راحل و افکار بیدارگرانه مقام معظم رهبری در حال محقق شدن است.
در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: در چنین شرایطی طبیعی است که بیماردلان و آنان که نمی‌خواهند شاهد عزت و سربلندی اسلام و مسلمین باشند تلاش می‌کنند تا با ایجاد نفاق و شکاف، مسلمانان را از یکدیگر جدا سازند.
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، زائران را توصیه به رعایت شعار حج در سال جاری کرد و افزود: از طریق وحدت، بیداری و مسئولیت اسلامی می‌توان مراقب توطئه‌های دشمن بود و حج را به کانون بیداری و و حدت اسلامی تبدیل و از هرگونه رفتار تفرقه‌آمیز جلوگیری کرد.
قاضی عسکر در ادامه پیام اخلاق اسلامی را یکی از ویژگی‌های میهمانان خدا ذکر کرد و گفت: در این سفر جمعی با همسفران خود به رفق و مدارا و اخوت اسلامی رفتار کنید و در برخوردها صبور و بردبار باشید تا شیرینی سفر برای همیشه در کام شما باقی بماند.
وی به زائران توصیه کرد: شما به عنوان سفیران و پیام آوران انقلابی بزرگ و شهیدانی سرافراز هستید و مسلمان‌های دنیا چشم امید به ایران اسلامی دوخته‌اند و تمامی رفتار و اعمال ما را در نظر دارند لذا با تمامی وجود در راستا تحقق ارزش‌های دینی و اخلاقی تلاش کنید.
وی حج را رکنی از اسلام و یکی از جامع‌ترین عبادات دانست و بیان کرد: خداوند متعال برکات و منافع فراوانی را در حج قرار داده که آمرزش گناه، استجابت دعا و دستیابی به بهشت از نمونه‌های آن است.
قاضی‌عسکر افزود: این منافع و برکات را کسانی دریافت خواهند کرد که که با اخلاص در این راه قدم نهاده و بر غفلت‌های گذشته زندگی خط بطلان بکشند و زمینه را برای تقوا فراهم سازند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول