اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

معلمان جوانان را با فرهنگ دین آشنا کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: معلمان مدارس و اساتید دانشگاه باید جوانان را با فرهنگ دین و قرآن آشنا کنند.

معلمان جوانان را با فرهنگ دین آشنا کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر در جمع مدیران و جمع کثیری از اقشار مختلف این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس اظهار داشت: معلمان و اساتید باید به این نکته توجه داشته باشند که نسل جوان از انقلاب هیچ خبری ندارند، چرا که تا چشم باز کردند بر سر سفره ولایت و انقلاب نشسته‌اند.
وی افزود: معلمان مدارس و اساتید دانشگاه باید جوانان را با فرهنگ دین و قرآن آشنا کرده و جوانانی به تمام معنا بسیجی تحویل جامعه دهند.
امام جمعه ابهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان به بحث تحصیل دانش‌آموزان و حل مشکلات موجود در این مسیر خاطرنشان کرد: اگر معلمان و اساتید دانشگاه در مسیر هدایت جوانان به سمت ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی گام بردارند، خداوند متعال نیز به آن‌ها عزت خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور تصریح کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که دشمن در کمین نشسته است و ایشان باید مراقب سی‌دی‌ها و ماهواره‌ها بوده و دختران و بانوان نیز در رعایت حجاب کمال دقت را داشته و دانش‌آموزان دختر بدون حجاب به مدرسه نروند.
رحیمی افزود: مدیران و مسئولان مدارس نیز نباید اجازه بدهند که برخی دانش‌آموزان با پوشش نامناسب در مدارس حضور پیدا کنند و والدین دانش‌آموزان آگاه باشند، که اگر در این زمینه کوتاهی کنند دشمن در کمین جوانان و نوجوانان ما نشسته است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه به مسئله بیداری اسلامی اضافه کرد: اگر همگان مو به مو فرامین رهبری را عمل کرده و در مسیر تحقق اهداف مورد نظر ایشان گام برداریم، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
امام جمعه ابهر با تاکید بر ولایت‌مداری همه آحاد جامعه گفت: برای ما فصل‌الخطاب و چراغ راهنمای انقلاب رهبری است و همگان باید تلاش کنیم تا زیر سایه ولایت سینه بزنیم تا از تلاطم دریای طوفان زده نجات پیدا کنیم.
وی در ادامه ضمن قدردانی از موضع و سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل بیان کرد: حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل همچون گذشته بسیار مقتدرانه و با برکت بود به گونه‌ای که رئیس‌جمهور در قلب دشمن، انقلاب و گفتمان ایران اسلامی را مطرح کرد.
رحیمی افزود: رئیس‌جمهور در سخنان خود گفتمان اسلام را بیان کرده و سیاست‌های دشمن را به طور شفاف و بی‌پرده به چالش کشید که اگر کسی از ولایت دور نباشد، خوب حرف میزند و سخنان وی تاثیر مثبت خود را بر جامعه جهانی خواهد گذاشت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول