اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در آستانه اعلام تشکیل کشور مستقل فلسطین صورت میگیرد

آماده‌باش 22 هزار نظامی صهیونیست برای مقابله با تظاهرات فلسطینیان

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی 22 هزار نیروی ارتش و پلیس را به منظور مقابله با تظاهرات احتمالی فلسطینیان در کرانه باختری و داخل کمربند سبز مستقر کرده است.

آماده‌باش 22 هزار نظامی صهیونیست برای مقابله با تظاهرات فلسطینیان
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی"معاریو"، در حالی که قرار است بعد از ظهر امروز "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست به رسمیت شناختن کشور فلسطین را به سازمان ملل ارائه کند، 22 هزار نیروهای ارتش و پلیس برای مقابله با تظاهرات احتمالی فلسطینیان به حال آماده‌باش درآمدند.
 
پلیس رژیم اشغالگر همچنین به منظور آمادگی برای مقابله با تظاهرات فلسطینیان آماده‌باش نوع 3 ویژه وضعیت‌های اضطراری اعلام کرده است.

در همین راستا نیروهای اشغالگر جوانان فلسطینی ساکن قدس و افراد پائین‌تر از 50 سال را از ورود به مسجدالاقصی برای به جا آوردن نماز جمعه منع کردند و درگیری‌های محدودی نیز بین جوانان و نظامیان صهیونیست رخ داد.
 
در حال حاضر نیز پلیس و نیروهای رژیم اشغالگر در حال گشت‌زنی در خیابان‌های اصلی شهر منتهی به بخش قدیمی بیت‌المقدس هستند و تعدادی از خیابان‌ها را با قرار دادن موانع بسته‌اند.
 
شاهدان عینی گفتند که گشتی‌های پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح امروز با قرار دادن موانعی در جاده‌های ورودی شهر قدس تعدادی از اتوبوس‌های حامل نمازگزاران فلسطینی از اراضی اشغالی سال 1948 را نگه داشته و شروع به بازرسی دقیق از آنها کردند. 
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول