اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تنی چند از مسئولان ایرانی و ترکی؛

دومین نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در ترکیه آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه با حضور تنی چند از مسئولان ایرانی و ترکی شامگاه گذشته در شهر استامبول آغاز به کار کرد.

دومین نمایشگاه دانشگاه‌های ایران در ترکیه آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه، این نمایشگاه همزمان با نخستین نمایشگاه اکسپوی ایران در کشور ترکیه با حضور اکثر دانشگاه‌های معتبر ایران برگزار شده است.
نمایندگانی از دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، هنر تبریز، زنجان، چمران اهواز، دانشگاه علوم انتظامی، ارومیه، شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، و پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پرشکی تهران از جمله تعدادی از این شرکت‌کنندگان هستند.
همچنین در این نمایشگاه پردیس بین‌المللی دانشگاه شهید صدوقی یزد، دانشگاه بوعلی همدان، صنعتی کرمانشاه، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه لرستان،دانشگاه نفت اصفهان، دانشگاه صنعتی سهند تبریز، پژوهشگاه علوم انسانی، پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و ریست فناوری و پژوهشگاه فناوری غذایی خراسان رضوی نیز غرفه‌هایی دارند.
پارک‌های علم و فناوری استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، تهران و سازمان سنجش کشور، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه مفید قم، دانشگاه شهید رجایی،سازمان تحقیقات و آموزش وزارت جهاد کشاورزی،انتشارات سمت، سازمان تحقیقات ناجا و شرکت دشت سبز آتیه نیز در این نمایشگاه حضور به هم رساندند.
دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه تا سوم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه سی‌ان‌آر شهر استامبول پذیرای علاقه‌مندان این عرصه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول