اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

سردار همدانی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه «سوختگان»:

بیش از 100 نمایشگاه دفاع مقدس در شهر تهران برپاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از برپایی بیش از یکصد نمایشگاه دفاع مقدس در سطح شهر تهران خبر داد.

بیش از 100 نمایشگاه دفاع مقدس در شهر تهران برپاست
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در حاشیه نمایشگاه «سوختگان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: نمایشگاهی که امسال در سطح تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود از لحاظ کمی فراوان بوده و از لحاظ کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در شهر تهران بزرگ نشانگر آن است که به نهضت روشنگری و آموزش‌های عرصه بسیجیان بعد از یک سال پاسخ مثبت داده و به نوعی دشمن‌شناسی بسیجیان ارتقاء پیدا کرده است.

* نمایشگاه "سوختگان" تخصصی و فنی است

سردار همدانی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه «سوختگان» تخصصی و فنی است، ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر سطح تهران بزرگ بیش از یکصد نمایشگاه در حال برگزاری است، همچنین نمایشگاه «سوختگان» نسبت به سال گذشته محتوایی و مبنایی‌تر شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ در پایان بیان کرد: در نمایشگاه «سوختگان»، مردم با نیرنگ‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام که بعد از پیروزی انقلاب با روش‌های مختلف اقدام کردند و این توطئه‌ها همچنان ادامه دارد، آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول