اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نایین خبر داد:

افتتاح نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نایین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نایین گفت: با حضور امام جمعه و فرماندار نایین، نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نایین افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد صفری در آیین افتتاح نمایشگاه بسیج در نایین در جمع مردم و مسئولان اظهار داشت: تمامی گروه‌ها و تشکل‌های گوناگون در جمهوری اسلامی بر سر یک اصل اتفاق نظر دارند و آن دوران پرافتخار دفاع مقدس است که قطعه‌ای بی‌نظیر و غرورآفرین در طول تاریخ پر فراز و نشیب این کشور به حساب می‌آید.
وی ادامه داد: در این راه وظیفه ما این است که این میراث گران‌بها و بی‌نظیر را همواره آماده بهره‌برداری نسل‌های آینده قرار دهیم و این گوهر ارزشمند را در ویترین افتخارات این مردم شریف در مقابل دیدگان مشتاق جهانیان، تابناک و درخشنده ارائه کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین تصریح کرد: در این راستا نمایشگاه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در نایین در خیابان امام خمینی (ره) روبه‌روی مسجد امام رضا (ع) از امروز آغاز و تا شش مهرماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این نمایشگاه در قالب شش غرفه عکس، پوستر، نمایش فیلم، صوت و تصویر و همچنین یک غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تشکیل شده است.
صفری اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از یک‌هزار عنوان کتاب در قالب بیش از 10هزار جلد کتاب با 30درصد تخفیف عرضه می‌شود و محصولات فرهنگی، سی‌دی، پوستر و عکس از دیگر محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه است.
وی با اشاره به اینکه قسمتی از نمایشگاه به جنگ نرم اختصاص یافته است، بیان کرد: در قسمتی از این نمایشگاه صحبت‌ها و فرمایشات علما و مراجع عظام کشور در مورد رهبر معظم انقلاب به همراه وصیت‌نامه شهدا به نمایش درآمده که در نوع خود جالب توجه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: آماده‌سازی این نمایشگاه بیش از یک هفته با همکاری بسیجیان به طول انجامیده و بازدید از ساعت 8 الی 12 و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 20 برای عموم آزاد است.
وی تصریح کرد: این روزها دشمن بدون درگیری و استفاده از زور و اجبار و با استفاده از تبلیغات رسانه‌‌ای و عملیات روانی سعی در تأثیرگذاری بر اذهان ملت‌ها دارد که از این‌رو برگزاری نمایشگاه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، برای انتقال ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش به سزایی در راه مقابله با این ترفند دشمنان دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول