اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام ابراهیمی با انتقاد از رویه یک روزنامه دولتی؛

آیت‌‌الله علم‌الهدی در مقابله با فتنه و جریان انحرافی همچون شمشیر اسلام عمل کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند در مجلس با انتقاد اقدام یک روزنامه دولتی که به نقل از وی تلاش کرده با فریب افکار عمومی کنایه‌ای به آیت‌الله علم‌الهدی وارد کند، گفت: آیت‌‌الله علم‌الهدی در مقابله با فتنه و جریان انحرافی همچون شمشیر اسلام عمل کرد.

آیت‌‌الله علم‌الهدی در مقابله با فتنه و جریان انحرافی همچون شمشیر اسلام عمل کرد
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از اقدام یک روزنامه دولتی که به نقل از وی تلاش کرده با فریب افکار عمومی کنایه‌ای به آیت‌الله علم‌الهدی وارد کند، گفت: آیت‌الله علم‌الهدی شمشیر اسلام است که با بیانات روشنگرانه خود در خطبه‌های نماز جمعه موجب بصیرت بخشی به جامعه شده است؛ ایسان بر خورد با جریان‌ فتنه و انحرافی همچون شمشیر برای اسلام عمل کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله علم‌الهدی هیچ‌گاه در خطبه‌های نماز جمعه به افراد اتهام نزده و هر آنچه گفته صحت بوده نه اتهام، اظهار داشت: بنده خود را از شاگردان آیت‌الله علم‌الهدی میدانم و حفظ شان و حرمت ایشان را برای خود لازم میدانم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد هجمه برخی رسانه‌های متعلق به جریان انحرافی به شخصیت‌های حوزوی، گفت: آیت‌الله علم‌الهدی در مقابله با فتنه‌گران و جریان انحرافی پیش‌قدم بود و علت هجمه‌ها به ایشان کاملا آشکار است.


ابراهیمی در پایان گفت: مطالبه دلسوزان انقلاب اسلامی از شخصیت‌های چون آیت‌الله علم‌الهدی روشنگری و بصیرت بخشی است که ایشان در انجام این رسالت بسیار موفق بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک روزنامه دولتی صبح امروز به نقل از حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس سخنانی را در مذمت اتهام‌زنی منتشر و سعی کرده است آیت‌الله علم‌الهدی را به اتهام‌زنیهای ناروا از تریبون نماز جمعه متهم کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول