اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از ‌‌اجرای قانون‌ صیانت حرمت خواهران در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با تشکر از وزیر علوم برای قانون‌ صیانت حرمت خواهران در دانشگاه‌ها‌ گفت: متاسفانه این قانون به غلط تعبیر به قانون تفکیک جنسیتی شده است.

‌تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از ‌‌اجرای قانون‌ صیانت حرمت خواهران در دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی با اشاره به خدمات وزرا و هیئت دولت در عرصه‌های اقتصادی و سازندگی، این خدمات را برجسته، قابل تقدیردانست.
عضو مجلس خبرگان رهبری ‌به حضور ریاست قوه قضاییه در مشهد و حضور دادستان کل کشور در نماز جمعه امروز شهر مشهد، خطاب به دادستان کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نشر نشریه فاسق خاتون، محاربه با امام زمان(عج) و دین، آن هم در شکل نفاق بود و از دادستان کشور خواهش کرد، با عناصر دست‌اندرکار به عنوان یک خائن در عرصه قلم برخورد کنند.
علم‎الهدی با گلایه از قوه قضاییه در زمینه برخورد با عوامل نشریه خاتون اظهار داشت: این مردم وفادار به انقلاب و نظام، این مردم ولایت‌پذیر جان داده در راه ولی امر و این مردم هستی داده در راه دین، از قوه قضاییه انتظار داشتند تا امروز
هرچه زودتر، در مقابل این حرکت عظیم خائنانه یک برخورد قاطع و جدی ببینند.
امام جمعه مشهد افزود: جریان فتنه سعی میکند با عوامل و دست‌اندرکارانش، یک سیاه‌نماییهایی علیه دولت داشته باشند.
وی اظهار داشت: مشکلی را که این دولت از نظر نفوذ جریان انحرافی دارد، چون از سنخ خودشان است و این جریان انحرافی با خود جریان فتنه سنخیت دارد، مطرح نمیکنند.
علم‌الهدی خاطرنشان کرد: یک سیاه‌نماییهایی در عرصه‌های اقتصادی، مسئله گرانی و تورم دارند؛ این گرانی در کشور، یک جریان طبیعی و عارضه طبیعی قضیه هدفمند کردن یارانه‌هاست.
وی اظهار داشت: این عوامل فتنه، روزی که قرار بود هدفمند کردن یارانه‌ها اجرا شود، گفتند این برنامه خطرناکی است، تورم و گرانی را تا 60 درصد بالا خواهد برد و بعد معلوم شد دروغ گفته‌اند؛ گرانی شده است.
وی تاکید کرد: البته دولت در مسئله گرانی، نباید بیتفاوت باشد و بایستی راهکارهای رفع این گرانی را هم فراهم کند.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: دولت در کنار رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، این نکته را باید توجه کند که این مردم پشت سر رهبر هستند و مطالبات رهبری که با یک مهربانی خاصی در جلسه با هیئت دولت مطرح شد، مطالبات همه مردم است.
وی خاطرنشان کرد: بنده از برادران و خواهران مسوول آموزش و پرورش خواهش میکنم در این موقعیتی که سرمایه‌داران ما در عرصه کسب و کار غیرت دینیشان به آن‌ها اجازه نمیدهد که برای حفظ عفت و حجاب زن‌ها و دختران مسلمان اقدام کنند، مدیران دبیرستان برای سال جدید تحصیلی این مطلب را قید کنید که دخترها با این مانتوهای تنگ و کوتاه و چسبناک در دبیرستان‌های دخترانه وارد نشوند.
وی با تشکر از وزیر علوم برای قانون‌ صیانت حرمت خواهران در دانشگاه‌ها، گفت: متاسفانه این قانون به غلط تعبیر به قانون تفکیک جنسیتی شده است.
علم‌الهدی افزود: خوشبختانه با ایمان و تقوا و دلاوری این وزیر غیور، مورد اجرا قرار گرفت و چند روز دیگر که دانشگاه‌ها باز میشوند شاهد اجرای این قانون، در محیط‌های مقدس آموزش عالی خواهیم بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول