اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج بخش کریان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای بخش کردیان جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش کردیان جهرم از برگزاری یادواره 100 شهید این بخش همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای بخش کردیان جهرم
جلیل بهشتی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌‌های بلند شهدا یادواره یکصد شهید بخش کردیان جهرم دوم مهر ماه جاری در مسجد جامع این بخش برگزار می‌شود.
وی از سخنرانی سیروس سجادیان فرمانده انتظامی فارس در این یادواره خبر داد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه قشر جوان از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدای بخش کردیان است.
بهشتی‌فر بیان کرد: امروز استقلال، عزت، آزادی و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور چه در بین دوستان انقلاب و مسلمانان دنیا و چه در برابر دشمنان کینه‌توز انقلاب، به برکت خون شهدا و امام شهدا (ره) به دست آمده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش کردیان جهرم بیان داشت: شهدا با کار و تلاش و خون خود اثبات کردند که با سنت‌های الهی پیمانی ناگسستنی دارند و ما امروز با آن ها پیمان می‌بندیم که بر این سنت‌ها مصمم هستیم و در این راه تلاش می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ادامه راه شهیدان به بصیرت و فهم عمیق دینی نیاز دارد که در صورت اینکه ما بخواهیم در این مسیر گام برداریم باید حیاتی معقول و مبتنی بر بصیرت داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اهمیت تبیین نقش شهدا در جامعه تصریح کرد: شهدا جان خود را تقدیم نظام اسلامی و مردم کرده‌اند و اگر بتوان نقش شهدا را تبیین کرد، بسیاری از مسائل کشور حل می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بخش کردیان جهرم عنوان کرد: برگزاری گرامیداشت شهدا عامل ایجاد فضای معنوی در جامعه است که در برطرف کردن چالش‌های موجود در جامعه تاثیر بسزایی دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول