اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتسال کانون‌ها و مراکز فرهنگی کاشان؛

تیم شهید بهشتی و ملامحسن قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش اتحادیه کانون‌های فرهنگی کاشان از قهرمانی تیم شهید بهشتی و ملامحسن در مسابقات فوتسال کانون‌ها و مراکز فرهنگی این شهرستان خبر داد.

تیم شهید بهشتی و ملامحسن قهرمان شدند
مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتسال کانون‌های فرهنگی کاشان با قهرمانی تیم فوتسال شهید بهشتی در رده سنی جوانان و ملامحسن در رده سنی نوجوانان به پایان رسید.
وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 21 تیم در رده سنی نوجوانان و 21 تیم در رده سنی جوانان در قالب 7 گروه سه تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
انصاری اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان دو تیم امام خامنه‌ای و ملامحسن به فینال این رقابت‌ها رسیدند و در پایان این تیم ملامحسن بود که به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های امام خامنه‌ای و مالک اشتر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
مدیر ورزش اتحادیه کانون‌های فرهنگی کاشان عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان نیز تیم شهید بهشتی موفق شد با پیروزی بر تیم شهید تراشی عنوان قهرمانی دومین دوره این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و تیم‌های شهید تراشی و تیم خاتم الانبیاء به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان آرش صدوری با 13 گل عنوان آقای گلی این رده سنی را به خود اختصاص داد عنوان کرد: در رده سنی جوانان نیز محمد واسعی و محمدرضا اشرفی فینی با زدن 15 گل به طور مشترک عنوان آقای گلی این رده سنی را از آن خود کردند.
انصاری در مورد اعضای تیم قهرمان رده سنی نوجوانان ابراز کرد: برای تیم ملامحسن قهرمان رده سنی نوجوانان، جواد جمال‌پور، مهدی نجاری، محسن شاداب، عباس ناظمی، مصطفی زینلی، محمد رمضانی و محمد کامران با هدایت مصطفی عطوف و سرپرستی علیرضا چینی بازی کردند.
وی در خصوص اعضای تیم قهرمان رده سنی جوانان نیز گفت: در تیم شهید بهشتی قهرمان رده سنی جوانان نیز مصطفی حمامیان، امید فلاحی، احمد رضایی، محمدرضا اشرفی، محمدرضا اشرفی فینی، سید علی مصاحب و حمید رضازاده با مربیگری مهدی اکبرزاده و سرپرستی محمد جلالی به مصاف حریفان رفتند.
رقابت‌های فوتسال کانون‌ها و مراکز فرهنگی کاشان توسط اتحادیه کانون‌های فرهنگی این شهرستان از 12 شهریور آغاز شد و در 31 شهریور ماه نیز به کار خود پایان داد.
در شهرستان کاشان 313 کانون فرهنگی با چند‌ متولی شامل ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و تربیت بدنی و نیز اتحادیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول