اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور طبیعت‌دوستان؛

نوار ساحلی میانکاله پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر گفت:10 کیلومتر از ساحل تالاب بین‌المللی و منطقه حفاظت شده میانکاله روز گذشته تنها در کمتر از نیم روز پاکسازی شد.

نوار ساحلی میانکاله پاکسازی شد
زمان رضااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر گفت: عصر روز پنجشنبه 31 شهریور یک گروه 200 نفره از دوستداران طبیعت و سازمان‌های مردم نهاد تهران به پاکسازی نوار ساحلی میانکاله پرداختند.
وی تصریح کرد: این پاکسازی برنامه‌ای نمادین نبود و به طور کامل 10 کیلومتر از ساحل میانکاله عاری از زباله شد.
 رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر یادآور شد: برای همایش پنج شنبه و جمعه 300 کیسه زباله خریداری شد اما در همان نیمروز اول همه کیسه‌ها پر شد و 100 کیسه زباله دیگر خریداری کردیم که توسط NGO ها برای پاکسازی میانکاله بکار رفت و در مجموع، عصر پنج شنبه در 10 کیلومتر از نوار ساحلی میانکاله 400 کیسه زباله پر شد.
وی درباره همایش بزرگ پاکسازی میانکاله، گفت: صبح روز جمعه اول مهر ماه 300 دوستدار طبیعت و عضو سازمان‌های مردم نهاد بهشهر و زاغمرز و تهران به همراه پرسنل حفاظت از محیط زیست به پاکسازی میانکاله می‌پردازند..
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با فارس هدف از برگزاری این همایش را آماده‌سازی پناهگاه حیات وحش میانکاله برای ورود هزاران پرنده مهاجر زمستان‌گذاران عنوان کرد.
سخنران همایش پاکسازی میانکاله، معاون مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران است.
  انتهای‌ پیام/ص30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول