اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول مهرماه صورت می‌گیرد؛

خانه‌تکانی میانکاله برای میزبانی از پرندگان زمستان‌گذران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر از پاکسازی تالاب بین المللی میانکاله در اول مهرماه برای ورود هزاران پرنده زمستان‌گذران خبر داد.

خانه‌تکانی میانکاله برای میزبانی از پرندگان زمستان‌گذران
زمان‌ رضااحمدی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر اظهار داشت: به منظور استقبال از پرندگان مهاجر، 31 شهریور و اول مهر همایش بزرگ پاکسازی از میانکاله در این تالاب بین المللی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ظهر روز پنجشنبه 31 شهریور ماه یک گروه دوستدار طبیعت از تهران وارد میانکاله می‌شوند و بعد ازظهر آن روز به پاکسازی منطقه می‌پردازند.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر با بیان اینکه برنامه اصلی همایش اول مهر ماه است، افزود: این برنامه با همکاری حدود 300 نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد(NGO)، اداره حفاظت از محیط زیست و دوستداران طبیعتی که از بهشهر، زاغمرز و تهران حضور دارند، اجرا می‌شود.
 
* از کشف قرقاول تا پوست بز وحشی
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر در بخش دیگری از این گفت‌وگو از کشف دو راس مرال و چهار عدد پوست بز وحشی از منزل یکی از شهروندان بهشهری توسط ماموران اجرایی حفاظت از محیط زیست خبر داد.
وی با بیان اینکه پرونده در حال بررسی است، افزود: فرد متخلف در اظهارات خود گفته که موارد مکشوفه را از بهشهر و دامغان برای وی آورده‌اند و خود شکارچی نیست.
رضااحمدی همچنین از کشف یک طاقه قرقاول از یک شکارچی غیرمجاز در بخش کوهستانی بهشهر گفت و اینکه ماموران محیط زیست شکار را در منزل فرد متخلف کشف کرده‌اند.
به گزارش فارس، اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهشهر سه پاسگاه محیط بانی در بخش یانه سر و چهار پاسگاه هم در میانکاله دارد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول