اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

امسال وام 30 میلیونی خبرنگاران محقق میشود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سرانجام وام خبرنگاران گفت: امسال وام 30 میلیونی خبرنگاران محقق می‌شود.

امسال وام 30 میلیونی خبرنگاران محقق میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمد حسینی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح مرکز مازندران در جمع خبرنگاران در مورد تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: باید از طریق ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری این فرهنگ را تقویت کرد.
وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس صحنه‌های فراوانی را داریم که باید حفظ شود و انتقال یابد، تصریح کرد: جوانان بسیاری از صحنه‌های دفاع مقدس را ندیدند که باید این فرهنگ در قالب‌های مختلف انتقال یابد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: انتقال این ارزش‌ها نیز از طریق شعر کتاب، سرود، فیلم، تئاتر، موسیقی، شعر و سایر ابرازهای فرهنگی باید انجام شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اقدامات فراوانی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری انجام شده است، گفت: در سال گذشته نمایشگاه بزرگ کتاب دفاع مقدس برگزار شد و امسال هم این نمایشگاه در مشهد برگزار می‌شود.
وی گفت: انواع برنامه‌های تشویقی و ترغیبی را در قالب جشنواره‌های فرهنگی برای فعالان این عرصه در دستور کار داریم.
حسینی با اشاره به افزایش مجتمع‌های فرهنگی و هنری  در کشور تصریح کرد: مجتمع‌های فرهنگی متعددی در کشور در حال بهره‌برداری است.
وی با اعلام اینکه برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در کشور برای تجلیل از مفاخر در کشور در دستور کار قرار دارد، گفت: برای استان مازندران نیز تجلیل از مفاخری مانند ابن شهر آشوب صاحب کتاب مناقب و شیخ فضل‌الله نوری که پرچم‌دار درخشان این سرزمین هستند در دستور کار قرار دارد.
حسینی در پایان در مورد سرانجام وام خبرنگاران نیز گفت: امسال این مسئله تحقق می‌یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول