اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت؛

نظارت 20 گروه ارزیاب بر اجرای ترویج فرهنگ حجاب

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: 20 گروه ارزیاب بر نحوه اجرای طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌هاِی اجرایی استان نظارت می‌کنند.

نظارت 20 گروه ارزیاب بر اجرای ترویج فرهنگ حجاب
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری در جلسه ستاد فرهنگ عفاف و حجاب استان با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیران ما در برابر مسائل مادی، معنوی، دینی، انقلابی و ارزشی زیر مجموعه‌های خود مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.
وی افزود: یکی از عمده‌ترین مسائلی که باید به آن توجه داشت موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک وظیفه انسانی، دینی، قانونی و فطری است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: به همین منظور 20 گروه ارزیاب بر نحوه اجرای طرح 10 روزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کنند و دستگاه‌هایی که در این زمینه موفق بوده تشویق و با دستگاه‌ها کم کار به شدت برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: در شهرستان‌های 26 گانه استان نیز کمیته‌ای با حضور فرماندار و نماینده تام الاختیار وی تشکیل خواهد شد که بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کنند.
ریاست این کمیته ارزیابی و نظارتی بر عهده هیئتی متشکل از دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول