اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

ترافیک در مرز ماکو وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: ترافیک در مرز ماکو وجود ندارد به‌ طوری که تردد همچنان ادامه دارد.

ترافیک در مرز ماکو وجود ندارد
حمید احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماکو اظهار داشت: هیچ‌گونه ترافیکی در مرزهای ایران وجود ندارد ولی ترافیک به طور مقطعی بعضی مواقع سال از جمله هفته جاری در مرز طرف ترک وجود داشت.
وی افزود: در طول سال بعضی مواقع بنا به دلایلی وسایل نقلیه به‌ ویژه کامیون با مشکل تردد رو به رو می‌شوند به‌ طوری که در هفته جاری نیز تا حدودی معضل فوق وجود داشت به طوری که در طرف ما مشکلی نیست ولی در طرف ترک تا حدودی صف طولانی ایجاد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در آن طرف گاهی توقف وسایل نقلیه تا 24 ساعت طول می‌کشد حتی توقف طولانی مدت اعم از یک روز و دو روز هم روی داده است بر این اساس مذاکراتی با طرف ترک برای رفع این مشکل صورت گرفته است چرا که برای کاهش بار ترافیک و افزایش ظرفیت در ایران هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برای تامین نیروی انسانی و امکانات آمادگی لازم وجود دارد، یادآور شد: موانع موجود در این زمینه بعد از انجام مطالعات و بررسی‌های لازم رفع شده است به طوری که یک مشکل در این منطقه پمپ گازوئیل بود که با برداشتن آن مانع، رفت‌و‌آمد صورت عادی به خود گرفت.
احمدیان ادامه داد: ظرفیت تردد در این گمرک حدود 420 کامیون است ولی گاهی بیش از 600 دستگاه وسیله نقلیه برای عبور از مرز در نوبت می‌مانند به طوری که برای سرعت بخشیدن به تردد آنها باید نسبت به برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی اقدام شود.
این مسئول ادامه داد: ظرفیت ورود و خروج وسایل نقلیه از مرز به‌طور جداگانه هر یک 420 وسیله است که اغلب مواقع این ظرفیت پر نمی‌شود و حدود 300 تا 350 دستگاه از مرزها عبور می‌کنند پس پر نشدن ظرفیت موجود نشان می‌دهد رفت و‌آمد روان است و مشکلی وجود ندارد.
فرماندار ماکو اظهار داشت: شرایط در گمرک ماکو ایده‌آل و عادی در این راستا خدمات لازم در حوزه‌های مختلف به وسایل نقلیه ورودی و خروجی به‌طور مناسب ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول