اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

امروز روز امتحان کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زابل گفت: بیداری اسلامی جهان اسلام را فرا گرفته و امروز روز امتحان کشورهای اسلامی است.

امروز روز امتحان کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زابل در مصلی المهدی این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به اتمام رسید و هرکس با اعمال خوب و بدی که در این ماه انجام داد توشه و سفر آخرت خود را تا سال بعد هر اندازه که زحمت کشید برداشت کرد.
وی با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان خدا به ما توفیق دهد،اندوخته‌هایی که در این ماه جمع شده را حفظ کنیم، افزود: باید بعد از این ماه برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در ماه‌های بعد توفیق تلاوت قرآن هر روز حتی اگر شده در روز یک صفحه، نماز اول وقت خواندن،دعا و نیایش و انجام واجبات و ترک محرمات را از دست ندهیم.
امام جمعه موقت زابل ادامه داد: باید با خود عهد و پیمان ببندیم و برنامه‌ریزی خوبی داشته‌ باشیم تا اندوخته‌های خود را با گناه از بین نبریم و از  خدا بخواهیم تا ما را کمک کند.
وحیدی‌راد با بیان اینکه باید اراده خود را در مقابل گناهان مستحکم و قوی کنیم، تصریح کرد: باید اخلاص داشته باشیم و هرکاری که انجام می‌دهیم برای رضای خدا باشد تا اجر و پاداش آن را ببینیم.
وی با اشار‌ه به سخنان مقام معظم رهبری که در روز عید سعید فطر امسال در جمع مسئولان و هیئت دولت گفت: کشورهای می‌روند که خودشان کشور خود را اداره کنند و تا امروز نمی‌‌دانستند که ملت‌های اسلامی این قدرت را دارند که ملت را خود را در دست بگیرند و دست کشورهای غربی را از کشور های خود قطع کنند.
امام جمعه موقت زابل گفت: امروز روز امتحان کشورهای اسلامی است و این کشورها باید از این به بعد مواظب باشند که قدرت از دستشان گرفته نشود و به دست نا اهلان نیافتد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول