اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر خبر داد:

تحصیل 10 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ابهر

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر از تحصیل 10 هزار دانشجو در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

تحصیل 10 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، فرید عسگری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از پروژه مهر با اشاره به تحصیل 10 هزار و 161 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اظهار داشت: 600 نفر نیز در آموزشکده فنی و حرفه‌ای و همچنین 500 نفر در آموزشگاه سماء مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه ثبت نام از دانشجویان قدیمی در هفته دوم شهریور ماه صورت گرفته و همچنین ثبت نام ورودی‌های جدید نیز آغاز شده است، ابراز داشت: دانشگاه آزاد ابهر در سال تحصیلی جدید در چهار رشته جدید اقدام به جذب دانشجو کرده که دو رشته صنایع پلیمر و صنایع شیمیایی در مقطع کارشناسی و همچنین دو رشته پاتولوژی  و ژنتیک علوم دامی در مقطع کارشناسی‌ارشد این چهار رشته را شامل می‌شود.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد ابهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه اختصاص خوابگاه به دانشجویان این دانشگاه تصریح کرد: افتخار داریم که خوابگاه‌های مازاد داشته و همه دانشجویان خواهر در داخل دانشگاه از خوابگاه‌های دانشجویی بهره‌مند هستند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور صائین‌قلعه در این جلسه با بیان اینکه سه سال از تشکیل این دانشگاه می‌گذرد، عنوان داشت: دانشگاه پیام‌نور صائین‌قلعه از سال 88 اقدام به جذب دانشجو کرده و در حال حاضر 213 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
محمدی افزود: سه رشته مدیرت اجرایی، مدیریت پروژه و علوم کامپیوتر در سال تحصیلی جدید به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزوده شده و در سال تحصیلی جاری 450 نفر از کنکور سراسری و 48 نفر نیز به صورت فراگیر جذب این دانشگاه شده و تعداد دانشجویان این مرکز به 700 نفر ارتقا پیدا می‌کند.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی صائین‌قلعه نیز در این جلسه با بیان اینکه فعالیت این دانشگاه از سال 87 آغاز شده است، گفت: این دانشگاه در این مدت یک هزار دانشجو داشته که فارغ‌التحصیلی‌ها نیز آغاز شده است.
محمدلو با اشاره به اقدامات صورت گرفته دانشگاه جامع صائین‌قلعه برای آغاز سال تحصیلی جدید اضافه کرد: حصارکشی دانشگاه و تمهید  مقدمات لازم برای تامین گاز صورت گرفته و تکمیل 16 کلاس درس تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول