اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی انجام گرفت؛

بهره‌برداری از یک کتابخانه عمومی در خوی

خبرگزاری فارس: بعد از ظهر امروز کتابخانه عمومی خوی با حضور معاون مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک کتابخانه عمومی در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی علی فیروز بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از کتابخانه عمومی بعثت خوی اظهار داشت: کتابخانه عمومی بعثت خوی با مساحت 529 مترمربع و زیربنای 489 مترمربع در یک طبقه با اعتبار 3 میلیارد و 383 میلیون ریال احداث و برای تجهیز آن 24 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: این کنابخانه دارای بخش‌های مختلفی از جمله مخزن نگهداری، کتب قابل امانت، کتب مرجع، کودکان، سمعی و بصری، کتب درسی و کتب نوجوانان است.
این مسئول افزود: در حال حاضر این کتابخانه دارای 2 هزار و 534 نسخته کتاب چاپی، 80 عنوان کتاب مرجع، 415 نسخه کتاب کودکان و 58 عنوان مجله است.
فیروز خاطرنشان کرد: کتابخانه مذکور مجهز به اینترنت پرسرعت بوده و اعضای این کتابخانه به کتابخانه دیجیتالی ناپیوسته نیز دسترسی دارند و سیستم اداره مخزن این کتابخانه به صورت قفسه باز است.
وی اعلام کرد: در این کتابخانه از نرم‌افزارهای نمایه کتابداری‌، نمایه نشریات، فهرست مشترک کتابخانه‌های عمومی استان بهره گرفته می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: اعضای این کتابخانه از تسهیلاتی چون امانت بین کتابخانه‌ای و طرح "کتاب من" نیز برخوردار می‌شوند.
فیروز گفت: این پروژه در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال 86 مصوب شده و مراحل احداث آن از سال 87 آغاز وشده است.
وی از فرماندار خوی به عنوان شخصیت فرهنگی یاد کرد و از تلاش‌های صادقانه او در امر حمایت از کتابخانه‌ها و فرهنگ مطالعه تشکر کرد.
این مسئول سازمان‌های یاری‌رسان در امر تاسیس و تجهیز کتابخانه‌های عمومی را معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان خوی، شورای اسلامی و شهرداری خوی، سازمان مسکن و شهرسازی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی عنوان کرد و از زحمات این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آورد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول