اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر:

1570 دانش‌آموز ایرانشهری در انتظار میز و نیمکت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: تعداد حدود هزار و 570 دانش‌آموز در انتظار میز و صندلی در شهرستان ایرانشهر بسر می‌برند.

1570 دانش‌آموز ایرانشهری در انتظار میز و نیمکت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، عبدالسلام سجادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در طول روز و ساعات پیک ترافیک باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: از نیروهای امنیتی خواسته می‌شود در زمینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان اهتمام بیشتری بورزند.
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر در ادامه به بیان مسائل مربوط به مدارس پرداخت و از انتزاع تعداد 40 مدرسه از شهرستان ایرانشهر به مناطق آموزشی خاش، سرباز، زابلی و شهر بمپور خبر داد.
سجادی یادآور شد: نیاز مدارس شهرستان به میز و صندلی حدود 2 هزار و 133 مورد است که از این تعداد حدود 626 میز و صندلی تهیه شده است و تعداد حدود هزار و 570 دانش‌آموز در انتظار میز و صندلی هستند.
وی از پیوستن تعداد 200 نفر از نیروهای نهضت سوادآموزی به عنوان سرایدار و نیروی خدماتی به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر افزود: مرکز استعدادهای درخشان در مقطع دبیرستان در ایرانشهر راه‌اندازی و تجهیز شده است و در مقطع راهنمایی نیز راه‌اندازی می‌شود.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایرانشهر و امام جمعه ایرانشهر نیز تأکید کردند: آنچنان که نسبت به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و حفظ جانشان در مدارس تلاش می‌شود نسبت به حفظ آبرو و حیثیت دانش‌آموزان دختر تلاش نمی‌شود و مورد غفلت قرار گرفته است.
آنان بیان کردند: بعضاً هنگام تعطیلی مدارس دخترانه مشاهده می‌شود عده‌ کثیری از پسران در مقابل مدارس تجمع کرده که من به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این نکته را به مسئولان متذکر می‌شوم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول