اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع همدان خبر داد:

تمدید ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری علمی ـ کاربردی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی همدان گفت: ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیر حضوری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تا چهار مهر ماه تمدید شد.

تمدید ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری علمی ـ کاربردی
سعید نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیر حضوری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به صورت اینترنتی تا چهارم مهر ماه ادامه دارد.
وی افزود: متقاضیان جدید ثبت نام در دوره کاردانی علمی ـ کاربردی پودمانی غیر حضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل، باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ 50 هزار ریال که دارای شماره پرونده، نام کاربری و رمز عبور است و همچنین یک جلد دفترچه راهنمای ثبت نام به مبلغ 15 هزار ریال اقدام کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان همدان تصریح کرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه باید به سامانه ثبت نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیر حضوری مدیریت خانواده به آدرس reg.uast.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثت نام اقدام کنند.
وی بیان داشت: این دوره شامل 12 پودمان با رویکردهای مهارتی متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان، اقتصاد و برنامه‌ریزی خانواده،‌ آداب معاشرت و همسرداری و جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، مجموعه‌ای جامع از مهارت‌های علمی کاربردی را در اختیار اعضای خانواده قرار می‌دهد.
نظری اضافه کرد: در این میان برخی پودمان‌های اختیاری نظیر دکوراسیون و تزئینات داخلی، پرورش گل‌های زینتی، آشپزی و سفره‌آرایی و کاربری کامپیوتر بر غنا و تنوع این دوره افزوده است.
وی گفت: دانشجویان این دوره با امکان انتخاب دو پودمان همزمان در هر پودمان تحصیلی، حداقل در سه سال امکان کسب همه مهارت‌ها را داشته و به دریافت مدرک رسمی کاردانی علمی کاربری پودمانی در دوره مدیریت خانواده از سوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی نائل می‌شوند و امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در تمام دانشگاه‌ها دارند.
رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان همدان در ادامه بیان داشت: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه و یا کتاب ارائه می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ ‌گونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد همچنین این دوره فاقد معافیت تحصیلی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول