اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

هوشمندسازی مدارس تحولی بزرگ در اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هوشمند سازی مدارس یکی از مهم‌ترین تحولات مهم در اصفهان و در نظام آموزشی محسوب میشود و گام مهمی در راستای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان است.

هوشمندسازی مدارس تحولی بزرگ در اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش‌ازظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گام‌های مهمی در راستای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان برداشته است، اظهار داشت: متولیان آموزش و پرورش همواره در راستای ایجاد شرایط مناسب و ویژه برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف تلاش می‌کنند.
وی به نقش معلمان در راستای تربیت و پرورش دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: معلمان پایه اول ابتدایی به عنوان نخستین افراد در راستای رشد و پرورش فکری دانش‌آموزان تلاش می‌کنند و این قشر از جامعه باید دانش‌آموزان را در راستای دست‌یابی به اهداف کشور پرورش بدهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده معلمان از ابزار‌های نوین آموزشی تصریح کرد: تمام معلمان باید در راستای آموزش دانش‌آموزان از ابزار‌های نوین و تکنولو‍ژی‌های پیشرفته آموزشی استفاده کنند و دانش‌آموزان را با تحولات ایجاد شده در آموزش و پرورش آشنا کنند.
وی به ایجاد تحولان بسیاری در نظام آموزشی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تحولات بسیاری در نظام آموزش و پرورش کشور رخ داده است و بیشتر این تحولات به دوره ابتدایی و به ویژه به پایه اول ابتدایی اختصاص دارد.
عاملیان با اشاره به یکی از تحولات ایجاد شده در مدارس اصفهان تاکید کرد: هوشمند سازی مدارس استان یکی از مهم‌ترین تحولات ایجاد شده در آموزش و پرورش اصفهان محسوب می‌شود و مسئولان آموزش و پرورش در راستای الکترونیکی شدن مدارس گام‌های مهمی برداشته‌اند.
وی با اشاره به تغییر محتوا‌های آموزشی اضافه کرد: در حال حاضر در محتوای آموزشی به ویژه در پایه اول ابتدایی  تغییر و تحولات بسیاری ایجاد شده است و معلمان باید آموزش‌های خود را با این تغییر و تحولات هماهنگ کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به ضرورت همکاری خانواده‌ها با آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و بیان داشت: خانواده‌ها باید در هم‌سویی و همراهی با آموزش و پرورش تلاش کنند و اهداف و روش‌های آموزش و پرورش را شناسایی کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول