اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مسئولان با سرکشی به مدارس دانش‌آموزان را دلگرم کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از مسئولان مرتبط خواست در آغازین روز بازگشایی مدارس با حضور در مدارس و در جمع دانش‌آموزان حداقل 10 دقیقه‌ای با آنها احوال‌پرسی کرده و با این سرکشی به دانش‌آموزان روحیه مضاعف ببخشند.

مسئولان با سرکشی به مدارس دانش‌آموزان را دلگرم کنند
سید حسین صابری در حاشیه شورای اداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد آغاز مهر ماه و  بازگشایی مدارس و اظهار داشت: حضور 13 میلیون دانش‌آموز در مدارس برخی انتظارات را در حوزه خدمات‌رسانی و ایفای نقش بهتر بالا می‌برد که در این زمینه از شهرداران و بخشداران انتظار داریم فضای مجاور مدارس را برای اول مهر پاکسازی کنند.
وی بیان داشت: هر چقدر ظاهر و آرایش ورودی مدارس آراسته‌تر باشد، دانش‌آموزان و معلمان با رغبت بیشتر و با شور و شوق بیشتر در مدرسه حاضر می‌شوند.
استاندار اردبیل ضرورت ساماندهی سرویس‌های مدارس را به مدیران و روسای آموزش و پرورش  متذکر شد و اظهار داشت: سرویس مدارس باید در حیاط مدرسه اقدام به سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان بکند تا خطری آنها را تهدید نکند.
این مسئول تغییر فصل و بارندگی‌ها را یادآور شد و بیان داشت: بخشداران و شهرداران و دهیاران باید نسبت به پاکسازی نهر‌ها و پل‌ها اقدام کنند تا با یک بارش نعمت الهی به نقمت تبدیل نشود.
وی در ادامه تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور در اغلب شهرستان‌ها موضوع پرداخت نشدن حق و حقوق مناطق محروم برای معلمان و کارکنان مطرح شد که در این زمینه رئیس جمهور دستور لازم را برای پیگیری و پرداخت حق و حقوق کارگزاران اعلام کردند.
صابری به یکی از دستاوردهای سفر چهارم دولت نیز اشاره کرد و افزود: با تاکید رئیس جمهور قرار شد به هر میزان مجوز ماده 215 برنامه پنجم برای استان نیاز باشد از معاون رئیس جمهور دریافت کنیم تا این پروژه‌ها در بودجه سال 91 جزو ردیف اعتباری قرار گیرد.
 وی از دستگاه‌های عمرانی و حوزه ساخت و ساز در استان خواست نیازمندی‌ها و درخواست‌های خود را در اخذ مجوز 215 به استانداری ارائه کنند تا در سفر به تهران به صورت جدی این مسئله پیگیری شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.
استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از تشکیل کار گروه ارزیابی صلاحیت حقوقی با حضور یک عضو حقوقدان دانشگاهی و عضو دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت:: در این کار گروه مسایل و موضوعات مختلف خصوصی دستگاه‌های اجرایی با حضور اساتید فن مورد ارزیابی قرار گرفته و تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول