اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی 1749 پرونده دعاوی کار؛

آمل صنعتیترین شهر مازندران است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آمل از آمل به عنوان صنعتی‌ترین شهر مازندران نام برد.

آمل صنعتیترین شهر مازندران است
محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره بررسی یک هزار و 749 پرونده دعاوی کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: در این بین برای یک هزار و 99 پرونده رای صادر شده است.
وی با اعلام اینکه بقیه پرونده‌ها در پروسه رسیدگی قرار دارند، گفت: با وجود بحران‌های اقتصادی موجود در دنیا که گریبانگیر کشورها شده و در ایران نیز بدون تاثیر نبوده، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و یا رشدی در تعداد پرونده‌های شهرستان آمل نداشتیم و تقریبا این آمار ثابت بوده است.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آمل با تاکید اینکه آمل یکی از شهرهای صنعتی استان مازندران است و در عرصه صنعتی یکی از شهرهای برتر مازندران است، متذکر شد: ‌از مجموع 51 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان تعداد 38 هزار نفر بیمه اجباری کارگری هستند.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان آمل در مورد کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان یادآور شد:‌ 102 کارگاه و کارخانه بالای 50 نفر نیروی کار در سطح شهرستان آمل فعالیت دارند و باعث ایجاد اشتغال در این شهرستان شدند.
وی عنوان کرد: بحث اشتغال و کاهش نرخ بیکاری یکی از دغدغه‌های مهم دولت و مجلس است که ما نیز در این زمینه با پیگیری‌های لازم درصدد کاهش این نرخ هستیم تا به مراتب از آمار دیگر معضلات اجتماعی جامعه بکاهیم.
دبیر کارگروه اشتغال آمل با اشاره به پشتوانه صنعتی این شهرستان اذعان داشت: امیدواریم در سال جدید با توجه به وضعیت صنعتی شهرستان آمل پیشرفت خوبی در کاهش نرخ بیکاری و تحقق 12 هزار اشتغال شهرستان را شاهد باشیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول